Friday, January 20, 2012

Pengumuman! Pengumuman!!







17 comments:

NNS said...

comei yang budak nih..rasa nak geget geget...

UniMeOw said...

dyorg 2 kawan mummy ms kecik2..
dulu dyorg slalu g tdika sama2..:p

nurulsulzali said...

ade gak yg nk kene dgn babab kesedaran diri nih! haha...love u mon!

KittyWorld said...

koranglaaaa!!! haha :P

My Name is what..? said...

miss yewww mon monnnn!! :)

m.q said...

MoMon ni buat2 taktahu ke mmg tak tahu ni???

BoBo Salem
Meow Meow Family

Misz Pinkie Winkie said...

mata diaa.....macam guli berpusing-pusing..

Cat-from-Sydney said...

Bebudak juling pun sama juga...buat fening lalat kepala Mummy je....kan Aunty Meoww??? purrr....meow!

Ikah said...

juling paling comel si mon ni lahh

Uchi kay-f @hmad said...

momon!!!!!!!

dah2 biar MM pi rest momon jan kaco iyer!

tachi n poncho said...

Memandang mummy nak p bercuti...tepaksala Abg Mon jadi baby sitter jejebon dan bdk2 cinonet ....hohohoho!!!

hud aikara said...

hihihi..comel tul si mon...saya suka matanya yg juling tu, unik dan buat dia nampak sangat comel!

ctpayong said...

mummy...cape siaorg tu...nak berkenalan dgn diaorg boleh tak? diorg tu cantek macam kita tak?

perasan pulak dia tu cantik! tapi mon mmg cantek kan. sape setuju say YES!

Aslynn said...

mon,tgk muka dh lawak..mon special..1 dlm 1000000..

Yumida said...

comel! sporting gak kucing ni kena flash camera erk...

Ckin Kembaq said...

terbaik pengumuman..heheh

Shaz Alina said...

bila mon x tahu bebudak cinonet tu boleh tahan lg la... ni bebudak jebon pun dia x kenal, kira parah ni... parahhh!! ohohoho~