Wednesday, February 1, 2012

♫♪ pagi yang gelap kini sudah terang, aku adik mu dan engkau abang..♪♫♪

dalam perjalanan...



mummy nak bawak Mon pegi jumpa adik lah...





adalah.....surprise!!




di tempat kejadian...


hinshhh...hinshhhh.....grrrrrrr!!!





eh tak baik lah buat camtu...jangan derhaka! 
dia tu abang kamu tau....



jeng...jeng...jenggg


***


di rumah...


Mon best tak jumpa adik-adik?



eh! kenapa pulak....tak best ke??

ngee....



p/s: sepanjang pertemuan antara si Momon dgn bebudak cinonet langsung tak boleh lepaskan Momon, growling tak sudah-sudah haihhh...

22 comments:

Suara Kalbu said...

Cakap Korea ? Kahkahkahkah...
Adeh tatit peyut tite gelakkan awak...

Atiqah Razak said...

lawak la. hahaha.Kesian Mon juling.

m4rilyn said...

eh Tomon..dorang cakap bhs Urdu la

ctpayong said...

lama2 lepas 2/3 kali oklah tu. tapi tak aci gak, bebudak kat umah kakCT tu, sampai sekarang masih ada yg bercekau lagi...eeee

nurulsulzali said...

rasenye Mon xcam kan itu adik2 kamu... badan semua dah kembang2, maunye nk same beso dgn Mon!

suzie rahman said...

hihi so sweet lh..

MamaBetty said...

lorr...kihkihkih..ni budak cenonet mana plak ni MM?

ery D cat said...

korean hokey si cinonet tuh..hehehe tomei tegak2 bulu..

* HeeBum and HaeBi * said...

hee garangnya... tegak2 bulu.. kekeke

GtHans said...

sian apang Mon..ekeke ;p

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

lagi sekali lidah aku terbelit sbb budak tecit tu...ahahaha ^_^

NurMisnan said...

ala tomey2 momon.. aunty nur missing u yeahhh..
main dgn adik2 pun tak hepi... nanti aunty nur
kasi scrub badan mau...

*Vivilicious* said...

tak sangka saya faham bahsa korea.. hahaha

*Vivilicious* said...

tak sangka saya faham bahsa korea.. hahaha

Chika said...

hahahaha pandai adik2 cakap korea. x yah pegi skolah pun... kekeke

Mama Tatami said...

Mon jgn la emo:-) budak tecit jer.mon tetap comel tau walau tak tecit lg

Kak Lia said...

apang mon tuling.....tami butan tatap tolea lah...tami tatap elat jerrrr

Ms.fida said...

Hehehehe budak2 cinonet semua dah besar2! Cumellllllllllll!

Aslynn said...

Ahak..ahak..ahak..tk baek wat kt abg Mon cmtu tau...kelakar la tgk PIC 3 tu...sakan nk serang Mon yer..sekali Mon kuis jer awk dh nanes tau..

Zul n Azizi Boarding Pets said...

Salam,

Kreatif la meowwmania ni kan...hu3..Jom ajak si Mon masuk segmen kami plak...boleh?

http://mylovely-cats.blogspot.com/2012/02/segmen-gelagat-anak-bulus-ku.html

PUTRI said...

comeynya... suka sangat.. tgk gelagat mereka..

tachi n poncho said...

terpaksala MM wat kelas bhs korea plak tuk jejebon tu nnt...nyaaaahahaha