Friday, February 3, 2012

Terukir Di Bintang



nantok ehh? mummy nyanyikan lagu untuk Mon okeh!
nanti Mon tidur taw...

testing 1 2 3..
ehem..ehemm!
3...4...



Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu





Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia




Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…




Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

lalalalalala lalala....





!@#$%&?!!

20 comments:

GtHans said...

ahaha..kan Mon..geli tiak Kakak baca tau..;p

ery D cat said...

hahahaha mon tercekca tau...hihi sabor jelah mummynyer yer...:)

Ms.fida said...

hehehehehhe :P!

Cat-from-Sydney said...

Aikk? Mon pun dah pelat n? Apalah mummy ni....nyanyilah ombak windu ke.... purrrr....meow!

NurMisnan said...

har3... tian momon tak boleh tdo mcm mummy.
cuba minum susu kambing mummy.. sure tdo
punya.. hik3

shameel Iskandar said...

gerenti lena mon tido bila dinyanyikan lagu utknya.

marina anakcikbob said...

meh kita nyanyi pulak ek mon.
ehh.. guruh la. okbai.

tachi n poncho said...

last2....Mon tak jugak tdo..hahahahahak! saje je nak buli mummy ye...

saya said...

Sabarlah mon... Aunty tau bagaimana hatimu menderita bila kena dgr suara yang sungguh dot dot dot ittewwwww.....

Suara Kalbu said...

Mon,

Auntie pun suka lagu ni. Meh sini auntie nyanyikan sikit untuk Mon ya.

Mummy nyanyi tak cedap kehkehkehkehkeh

m4rilyn said...

hahaha frust nonggeng MUmmy bila Montak appreciate nyanyi

Mama Tatami said...

Auntie nyanyi utk mon ok tak? Mest mon leh tito

Mama Tatami said...

Auntie nyanyi untuk mon leh tak? Mumy tu nyanyi piching lari. Hikhik

Chika said...

Mummy, jom karok. Dulikkan kata2 mon tu. X membina langsung hehehe nite mon

nurulsulzali said...

emaknye, nyanyikan aje lagu Matahari kumpulan MAY, baru NYENYAK si mon tuh!

m.q said...

itu bukan terukir di bintang dah tu...
itu dah tercakar di hati Mon

hahahah

BoBo Salem
Meow Meow Family

Mijoe said...

ler..ingatkan dah lena dah... :p

Zul n Azizi Boarding Pets said...

Salam,

Terbaek lah entri ni...boleh kalahkan maharaja lawak versi blog...hahahaha :-)

ctpayong said...

Aiekkkkk.....lom tido lagi ghopenya...ingatkan dah selamat.

Mon, tak elok cakap mummy cam gitu...penat mummy praktis tau.

sillylupie said...

Mon, Mon - Auntie Lupie nyanyi nak tak??

Heheheeh