Thursday, April 5, 2012

Bebudak Nonet dah ada nama ^_^

Share
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.


Ada yang tanya tak nak bagi nama ke kat bebudak nonet. ishhh mesti la nak. memang sengaja tak bagi dorang nama dulu sebab memang dah niat bila dah bawak bebudak nonet semua balik ke rumah baru nak bagi dorang nama.


So sekarang dah bawak. Jadi saya nak memperkenalkan dengan rasminya nama bebudak nonet kepada anda semua. Silalah berkenal-kenalan....












aloloo....tantek la sangat kann...dengan muka berkurap tuh! Budak Oteh ni paling last diserang kurap yang abang-abangnya dah beransur baik tinggal dia sekor belum baik lagi. Tapi takpe hari-hari Oteh mandi gamat kan Teh..? sok lusa tantek la si Oteh ni hihih...


Budak Oteh ni jugak sekor sekornya betina yang lain sume jantan. Tapi perangai takde nak melambangkan betina langsung! lasak macam abang-abangnya jugak. Kalau kat dalam rumah ni segala mende nak dipanjatnya. Memang tak boleh nak melawa la rumah saya ni nampak gayanya huhuu...

suka?

19comments: