Thursday, April 5, 2012

Bebudak Nonet dah ada nama ^_^

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.


Ada yang tanya tak nak bagi nama ke kat bebudak nonet. ishhh mesti la nak. memang sengaja tak bagi dorang nama dulu sebab memang dah niat bila dah bawak bebudak nonet semua balik ke rumah baru nak bagi dorang nama.


So sekarang dah bawak. Jadi saya nak memperkenalkan dengan rasminya nama bebudak nonet kepada anda semua. Silalah berkenal-kenalan....












aloloo....tantek la sangat kann...dengan muka berkurap tuh! Budak Oteh ni paling last diserang kurap yang abang-abangnya dah beransur baik tinggal dia sekor belum baik lagi. Tapi takpe hari-hari Oteh mandi gamat kan Teh..? sok lusa tantek la si Oteh ni hihih...


Budak Oteh ni jugak sekor sekornya betina yang lain sume jantan. Tapi perangai takde nak melambangkan betina langsung! lasak macam abang-abangnya jugak. Kalau kat dalam rumah ni segala mende nak dipanjatnya. Memang tak boleh nak melawa la rumah saya ni nampak gayanya huhuu...

19 comments:

kura said...

hahahh. namapun kucing. jantina tak melambangkan apa apa. nakall nauu. hehheh

Ms.fida said...

Alololol budak cinonet semua dah besau ! nak picitttttttt gewammmm :D
oteh get well soon ok...omey,omot,oneng be good and behave duduk kat rumah baru hee meow :D

GtHans said...

wahh..bleh laa buat ic pas ni..hik2 ;p

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Apasal sume nama mula dengan O? Nanti kita panggil geng nasi lemak kopi o baru tau. Ehem....Mama kata kalau Oteh tu kita tunangkan dengan Sebastian boleh tak? purrr....meow!

puteri said...

Omeynya... I like...semoga kamu semua bertambah bahagia

puteri said...

Omeynya... I like...semoga kamu semua bertambah bahagia

puteri said...

Omeynya... I like...semoga kamu semua bertambah bahagia

Naz said...

nama oppocot xnak ke mummy

Shaz Alina said...

ooo... ingatkan start dr urup N sbb ade yg pelat N... ehehe~
leh kot jd Nomel, Nomot, Noneng n Noteh... ekekeke~

anakcikbob said...

ok, aku nak yang jantan.

aby said...

salam mm ..
oteh nak jadi Tom Boy kot ..
comel2 sume kitten2 tu ...

Alin & Siti said...

Omot tu cun,encem gilo..jd jejaka idaman la nnti erk..jenuh mummy nk jaga...

NNS said...

yang Oneng tuh muka stress jek...kui kui kui...

| Afzan Ramli | nar | said...

huihhhh....
besar dah budak2 ni.....
=D

KucingMalaysia said...

si comot : cantik ;)

KucingMalaysia said...

eh silap si comot : hensem :)

NoRHaNa CorNER said...

geram nengok...oteh saing ngn abg2 sbb tu perangai lasak je kn

NurMisnan said...

hik3... aunty nur tumpang heppy dgn kamu sumer.. ada nama musti dgr kata mami tau.

hud aikara said...

semua comel-comel!makhluk tuhan ini walau macamana bentuk mereka tetap nampak suci dan cantik.