Wednesday, April 4, 2012

Budak Nonet In Da House!!

tadaa!!


yeay! cage dah dapat!!


nak bawak balik adik-adik kamu yang empat hekor tu lar...


alahh....nanti mummy mandikan lar...
macam la dia wangi sangat ces!


***

Petang tadi terus hangkut bebudak nonet balik rumah. sampai-sampai rumah terus mandikan sekor-sekor. Penakutnya ya ampunnn.....macam tak penah jumpa air! akibatnya bercalar-balar lah tangan kita ni huhuu....


dah mangieeee......






jejebon semua biasalah kembang-kembang bulu, kembang-kembang ekor, menderam segala bagai cuma si Wira mata satu ni jer yang tekun menelek bebudak nonet dari luar cage.


21 comments:

m4rilyn said...

hahahaha jin mata satu lak

anakcikbob said...

comelnya wira... besar dah dia skg..

Atiqah Razak said...

blh senyum sorang2 bila baca dialog. hahaha

ctpayong said...

oietttt.....ada satu mcm oyen kakCT lah. sebaya agaknya mereka2 tu ngan bella jr.

semoga Allah tambah rezeki kamu bila kamu syg mereka...amin.

Shaz Alina said...

eh! pelat N x ilang lg ek... kan da besar kan... hihi~

HyRoSSa aNniE said...

titew lau bukak blog ni kan... mesti gelak sorg2 kat opish...kihkihkih...

mummy nk dtg umah mummy leyh nak lawat dak2 jebon ngan cinonet... =)

m.q said...

syoknye...mesti semua tu tgh seronok!!!! melompat2..

ery D cat said...

hihihi jin mata satu...tatot....dpt umah baru dh mereka yer...semoga rezeki bertmbah2 bt kuarga kamu MM..:)

anis said...

da besar da wira...mummy xhupdate blog lame la mknanye tu..ekeke...syioknye bebudak nonet da dpt rumah baru..

Rosmawati Yusof said...

Jgn main2, kang ngamuk jin nate tatu tu terbalik cage tu dibuatnya.. he, he..

meowwmania said...

m4rilyn,
sama kan :D

anakcikbob,
beso ler..makan tido sesaje huhuu

Atiqah Razak,
senyum kan tantek hikhik..

ctpayong,
amin...maceh kak CT

usia dorang ni dlm 3 bln camtu kak

Shaz Alina,
lidah pendek hehehe..

HyRoSSa aNniE,
jgn gelak kekuat kang kantoi ngan en bos :D

nak dtg rmh boleh jer..tp kite segan lah hikhik

m.q,
bkn seronok lg..jakon! :D

ery D cat,
amin...maceh ery :)

anis,
mummy bz nak siapkan rmh dorang hehe..

NurMisnan said...

hoyeahhh... dah dapat umah baru.. cinonet 4 ekor tuh satu sekali ker nanti.. karang ada plak kena sepak dgn abang2 dia.. hik3

nur anis said...

seronoknya dorang dok rumah baru..:)

Hana Soffelia said...

Wah, besarnya rumah dia.. Rindu nak peluk cium meow tp meow xde dgn kita skarang. sob2..

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

dah takde budak nonet dah...seme dah besar....sian Wira...jin mata satu katanya...akakakka :P

Welcome Aboard my babies!!

kura said...

untung kucing kucing ni semua dpt owner yg ohsemmm :0

GtHans said...

eh! dah besor giler dak wira tu..hik2

KucingMalaysia said...

noty betol dak nonet sekor tu, baru datang da panggil Wira jin mata satu?? huhuu..

Esah said...

hahahahah!! jin mata satu! hehehehe.. gemok2 dah budak2 nenonet tu seme.. gebus!!!

Mijoe said...

Wira boleh uruskan minggu orientasi untuk bebudak nonet tu semua!!!

Juz Call Me Sharz said...

dah same besar ngn wira ek..