Wednesday, April 18, 2012

Ibu Bulat Ibarat Jebon lupakan mummy jebon! Sungguh tak ku sangka huhh!!

Share
hai IbuBulat tebulat bulat!! 
mummy rindu la kat IbuBulat...
jom kita borak borak nak??






best tak IbuBulat dok kat rumah mak?







Oooo....yer ker.....




Oooo camtuu...
ermmm  IbuBulat rindu kat mummy tak?





uwaaaa..!!  
[nanes lagi.. lari masuk bawah katil pulak]



IbuBulat ni adalah kucing saya yang paling baik, paling mendengar kata, paling sopan, paling pembersih dan paling pandai mengambil hati. Pokoknya yang paling disayangi terutamanya oleh mak saya. Sebab tu bila saya pindah duduk rumah sendiri mak suruh saya tinggalkan si Bulat kat sini. Mak cakap biar mak jaga Bulat sorang jer. Alahh...setakat jaga buat main camtu jelah...yang bagi makan saya, yang mandikan saya, sakit pening dia pon saya hurmmmm....jaga la sangat kannn wekkk~~~~ *jelir lidah kat IbuBulat

suka?

16comments: