Wednesday, April 18, 2012

Ibu Bulat Ibarat Jebon lupakan mummy jebon! Sungguh tak ku sangka huhh!!

hai IbuBulat tebulat bulat!! 
mummy rindu la kat IbuBulat...
jom kita borak borak nak??






best tak IbuBulat dok kat rumah mak?







Oooo....yer ker.....




Oooo camtuu...
ermmm  IbuBulat rindu kat mummy tak?





uwaaaa..!!  
[nanes lagi.. lari masuk bawah katil pulak]



IbuBulat ni adalah kucing saya yang paling baik, paling mendengar kata, paling sopan, paling pembersih dan paling pandai mengambil hati. Pokoknya yang paling disayangi terutamanya oleh mak saya. Sebab tu bila saya pindah duduk rumah sendiri mak suruh saya tinggalkan si Bulat kat sini. Mak cakap biar mak jaga Bulat sorang jer. Alahh...setakat jaga buat main camtu jelah...yang bagi makan saya, yang mandikan saya, sakit pening dia pon saya hurmmmm....jaga la sangat kannn wekkk~~~~ *jelir lidah kat IbuBulat

16 comments:

nur anis said...

hero la ni ye x de sape-sape boleh kacau dia..hehe

m4rilyn said...

macam jeles je. hehehehe

Kak Lia said...

hehehehe...sabooo je la...oo..mummy skang dok ngn jejebon je la ek

Chika said...

ler... nape lari bawah katil. cer nanges dlm lemari... baru la kiut kekekeke

ibu bulat makin bulat la dok ngan mak. hari2 mak masak best2 kan???

Ms.fida said...

Ibubulat pun chumel :D pakai stokin putih !

NNS said...

Nama pun ibu...gaya pun macam ibu ibu...ooooo ibu bulat

kura said...

amboi. baiknya iyeee :0

Mijoe said...

gaye duduk pun dah nampak macam sangat sopan santun dan bersahsiah rupediri adenye...hek hek...

Mijoe said...

gaye duduk pun dah nampak macam sangat sopan santun dan bersahsiah rupediri adenye...hek hek...

Naz said...

dari byk2 tiba-tiba xda sekor pun kat rumah..nnt kejutan budaya lak mak mummy tu..best la bulat konker rumah mak sekor2..

UniMeOw said...

sukanya meow bayik cmni..

ibubulat ni sbjik mcm goten..baek cmni la!!kaler pon sama..:D

NurMisnan said...

wekkkk... memang kena ler kat ibu bulat...
hik3.. nama cutenyer.. bulat ekkk..

NaOMi said...

mummy cam dengki jer..hehehhehehe...tp dia comel le..anggun..very the ladies style...polok2 time nk tdo best nie...

saya said...

pembersih? penyopan? pengambil hati? owhh...sungguh kontra dengan perangai nezha tu. nezhaaaa... cuba2 la belajar behave dengan sibulat tu nak oiiii.....

Kazen said...

cantik kemas n bersih....pandai jga kucing....leh ajor cara2 nk wat kucing jd camnie?

Suara Kalbu said...

Ibubulat iras Oden saya hihihihihihihi