Tuesday, April 10, 2012

Jejebon mentransformkan diri menjadi Ular

Share
Assalammualaikum.



Sejak bebudak nonet menetap kat rumah ni jejebon semua dah transform jadik ular. Asik la menyembur-nyembur mematuk-matuk padahal bebudak nonet selamba jer gentar pon tidak hakhak..


Semua dok pakat-pakat taknak masuk rumah memasing melepak kat beranda luar tuh. Makan minum main order jer...hari-hari lah keje kita ni dok menghantar makan minum dorang tu. Sabo jelah!



Yang nak masuk dalam cuma si Wira dengan MaMolly jek. 
Yang lain elegik! huhuu...



Si Momon pulak kejenya sekarang asik merayap jer. Kang balik rumah nak makan tak main lah masuk dalam rumah, terus nak masuk dalam bilik. Makan pon nak kat dalam bilik kalau kat luar memang tak makan lah dia. Camana nak makan asik dok menyembur sajek huhh!




Mon kamu ni asik merayap jek! Tak reti-reti ke nak duduk rumah?!!



kan ke bahaya kat luar tu...kalau pape jadik kan susah! 


kalau balik tu badan tak berdebu tak sah! dengan rumputnya dengan daun keringnya abih melekat-lekat kat bulu kamu.


busuk pulak tu! apsal la pengotor sangat nih haaaa......?!!





suka?

10comments: