Tuesday, April 10, 2012

Jejebon mentransformkan diri menjadi Ular

Assalammualaikum.



Sejak bebudak nonet menetap kat rumah ni jejebon semua dah transform jadik ular. Asik la menyembur-nyembur mematuk-matuk padahal bebudak nonet selamba jer gentar pon tidak hakhak..


Semua dok pakat-pakat taknak masuk rumah memasing melepak kat beranda luar tuh. Makan minum main order jer...hari-hari lah keje kita ni dok menghantar makan minum dorang tu. Sabo jelah!



Yang nak masuk dalam cuma si Wira dengan MaMolly jek. 
Yang lain elegik! huhuu...



Si Momon pulak kejenya sekarang asik merayap jer. Kang balik rumah nak makan tak main lah masuk dalam rumah, terus nak masuk dalam bilik. Makan pon nak kat dalam bilik kalau kat luar memang tak makan lah dia. Camana nak makan asik dok menyembur sajek huhh!




Mon kamu ni asik merayap jek! Tak reti-reti ke nak duduk rumah?!!



kan ke bahaya kat luar tu...kalau pape jadik kan susah! 


kalau balik tu badan tak berdebu tak sah! dengan rumputnya dengan daun keringnya abih melekat-lekat kat bulu kamu.


busuk pulak tu! apsal la pengotor sangat nih haaaa......?!!




10 comments:

NurMisnan said...

apa tuh kat pelut.. p mandi esok.. kasi mangi2 pakai ubat ketiak.. biar mangi sampai bau kat umah aunty nur wokey..

Naz said...

mummy dah jadi maid..haha..sabar je la bila anak ramai2 tu..

D-SIM said...

oi, comelnya kucing !

m4rilyn said...

sabo je la Mummy oiiiii

Ms J said...

Momon gebu, dah besar ni banyak ragam dia ye? Eh.. Min mana eh?

Cat-from-Sydney said...

Mon mangi macam kemangi kot....ke Mon dah ada girlfriend? purrr....meow!

ctpayong said...

tak boleh berdekat....macam kucing dgn an...eh kucing. Aisey....ni musti buat minggu suaikenal neh...beramah mesra.

Ms.fida said...

Sama arr ngan si niko chan,klu adr new kittens ker kucing lain dtg rumah ker mesti dia 'majuk',g bwk diri duk jauh2..hahah :P

Ms.fida & Kitties.

HyRoSSa aNniE said...

momon nak majuk la tu mummy... hehehe

Mijoe said...

mon ni hensem betul la... :)