Tuesday, April 17, 2012

Kalau orang dah tak suka tak apa :(

Share
BabyMushuk...
BabyMushuk majuk ngan mummy ker..?




kenapa BabyMushuk jauhkan diri dari mummy?
mummy panggil pon buat tak tau jer... BabyMushuk marah kat mummy yer??




abis tu kenapa?? mummy panggil pon buat tak tau jek!
kalau marah bagitau la kenapa??!!





sobs sobs...sampai hati BabyMushuk menyampah kat mummy *sambil lari nanes kat hujung katil






BabyMushuk memang tak suka dgn bebudak nonet, marah benor dia sejak saya bawak balik bebudak nonet. Kalau jejebon lain tu cuma mogok tanak masuk rumah tapi si BabyMushuk ni cuma sesekali balik mintak makan itu pon kat luar rumah. Ni pon saya tangkap bawak masuk bilik kalau tidak jangan harap lah dia nak jejak kaki kat dalam rumah ni. Tengok saya pon macam menyampah jer huhuu...

suka?

17comments: