Tuesday, April 17, 2012

Kalau orang dah tak suka tak apa :(

BabyMushuk...
BabyMushuk majuk ngan mummy ker..?




kenapa BabyMushuk jauhkan diri dari mummy?
mummy panggil pon buat tak tau jer... BabyMushuk marah kat mummy yer??




abis tu kenapa?? mummy panggil pon buat tak tau jek!
kalau marah bagitau la kenapa??!!





sobs sobs...sampai hati BabyMushuk menyampah kat mummy *sambil lari nanes kat hujung katil






BabyMushuk memang tak suka dgn bebudak nonet, marah benor dia sejak saya bawak balik bebudak nonet. Kalau jejebon lain tu cuma mogok tanak masuk rumah tapi si BabyMushuk ni cuma sesekali balik mintak makan itu pon kat luar rumah. Ni pon saya tangkap bawak masuk bilik kalau tidak jangan harap lah dia nak jejak kaki kat dalam rumah ni. Tengok saya pon macam menyampah jer huhuu...

17 comments:

nur anis said...

huhu..ni mesti kes jeles ni sebab mummy dia bawak adik-adik baru...

Kak Lia said...

aloloo....ciannn dier..majok ek..tk pe...nt budak nonet dh jemu ngn mummy...baby muchuk leh dok ngn mummy rapat2...tk muchukkk kan??? :P

Naz said...

kongsi la mummy kamu tu

NoRHaNa CorNER said...

samalah kat umah ni..yg 4 ekor (br umur setahun tu) tggu pintu dapur buka br kuar..kalau x buka x kuar sbb kat atas umah ada si budak kecik tu..yg bsr2 tu ada yg nmpk blh join

NoRHaNa CorNER said...

samalah kat umah ni..yg 4 ekor (br umur setahun tu) tggu pintu dapur buka br kuar..kalau x buka x kuar sbb kat atas umah ada si budak kecik tu..yg bsr2 tu ada yg nmpk blh join

m4rilyn said...

cemburu nya babyMusyuk ni...

doa ka minta agar BBM nanti sejuk hati terima adik2...insyallah she will :)

Chika said...

ala baby mushuk jan la camni... sian kat mummy awak tu *sambil hulur tisu kotak kt mummy meowwmania

ctpayong said...

lelama nnt mereka ok kot. tapi mimik ular tu tetap ada....

HyRoSSa aNniE said...

OLOLOLO...majuk ye...meh tium tikit...hikhikhik

m.q said...

melajuk nih..heheheh
jenuh nak pujuk nih...

iela said...

pandai merajuk yeerrrr...huhuhu

KucingMalaysia said...

baby jeles kot..takpe, bagi dia masa. lama2 okla tu, pada bebudak nonet..pandai2lah kome nak bodek "baby" beso ni ye .

GtHans said...

uhuk! tumpang sedih..

Misz Pinkie Winkie said...

babymushuk meh datang umah mama lin..
meh la..abg agon tunggu dpintu nie..hikhikhik

UniMeOw said...

alooo ciannyaaaaa....mm yg snsitif sgt kot...huuu

Mijoe said...

jeles rupenye...

zaza said...

majuk kononnnnnn