Wednesday, May 9, 2012

Bebudak Nonet hilang balls.

Share
Assalammualaikum.



Semalam saya bawak si Oneng ngan si Omot berjumpa Vet. Tujuannyaaa....adalah untuk menyunatkan mereka ngehehe... Kalau ikut tempoh saya menjaga mereka, bebudak nonet ni dah berusia hampir 5 bulan. Balls memasing pon dah masak ranum muahaha... Pendek kata memang dah molek sangat lah untuk disunatkan.


Saya sunatkan yang jantan-jantannya dulu. Memula ingatkan nak bawak tiga-tiga hekor tapi carrier macam tak muat pulak. Sudahnya saya bawak Oneng dan Omot dahulu. Pagi tadi baru saya bawak si Omel. Alhamdulillah semuanya dah selamat di zasssssss......



dah sedar dan kelaparan hehe..


Oneng masih blur
Sila abaikan lelabah yg sudah terkulai layu ituh.


Omot yang sedang pening-pening lalat.






orang yang bertanggungjawab terhadap kehilangan balls 
bebudak nonet kehkeh...



p/s: cepat sembuh yer sayangsssss................

suka?

14comments: