Wednesday, May 9, 2012

Bebudak Nonet hilang balls.

Assalammualaikum.



Semalam saya bawak si Oneng ngan si Omot berjumpa Vet. Tujuannyaaa....adalah untuk menyunatkan mereka ngehehe... Kalau ikut tempoh saya menjaga mereka, bebudak nonet ni dah berusia hampir 5 bulan. Balls memasing pon dah masak ranum muahaha... Pendek kata memang dah molek sangat lah untuk disunatkan.


Saya sunatkan yang jantan-jantannya dulu. Memula ingatkan nak bawak tiga-tiga hekor tapi carrier macam tak muat pulak. Sudahnya saya bawak Oneng dan Omot dahulu. Pagi tadi baru saya bawak si Omel. Alhamdulillah semuanya dah selamat di zasssssss......



dah sedar dan kelaparan hehe..


Oneng masih blur
Sila abaikan lelabah yg sudah terkulai layu ituh.


Omot yang sedang pening-pening lalat.






orang yang bertanggungjawab terhadap kehilangan balls 
bebudak nonet kehkeh...



p/s: cepat sembuh yer sayangsssss................

14 comments:

Cik NeyNa said...

rasa tenang hati dapat tengok diorang sihat kan?? hehe

Ms J said...

wah... style jek tok mudim tu berdiri sambil menyunat yek? Makin cepat besau la bebudak nonet tu..

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Mana kenduri nyer? Kita nak gak merasa bunga telor bebudak nonet... tak lama giliran Sebastian pulak. purrr....meow!

ASaDa RyutaRo said...

kehkehkeh.. dah boleh solat saf depan. hahahaha..

GtHans said...

dah besar dah bebudak pelat ni..eh! pelat lagi ker? hik2

Misz Pinkie Winkie said...

hhehhe...ilang dah ball..
nntie suh mama beli ball baru ehh.leh lambung-lambung..
hijihi

Joy E. Saga said...

Mari kita main juggling ngan balls balls tu hehehe ... moga2 sihat semua si nonet sekalian!

kura said...

kasihan mereka. hilang aset terpenting! hahha

NNS said...

hehehe....dah makin cumel budak nonet nih..

aby said...

klu org bersunat,
poket depa penuh RM ..
mieowww bersunat ..
poket kite yg surut pula ...

arini aby pun anta 2 ekor ke vet ..
disamping buat vacine buat pregency test sama ...

Atiqah Razak said...

cis ingat kan balls apa td. hahaha

NaOMi said...

Pasni dok umah elok2...cian mucuk acam mummy nie

UniMeOw said...

muahahahaha,,,brutal jugak mummy yer...

letak lelabah lam bilik air pon ini balasannya...hadeh..

Sharz said...

yeay dah sunat!!