Tuesday, May 15, 2012

Momon kena sumpah!






si Tanggang tu anak yang derhaka dengan ibu dia sampai ibu dia sumpah si Tanggang tu jadik batu! haaa...kamu degil degil ni tanak dengar cakap mummy kang mummy sumpah kamu! nak??!






mummy nak sumpah kamu jadik macam budak punk yang rambut dia berkaler-kali tuh!



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V














momon jadik budak punk! :D








tak pon mummy sumpah kamu jadik gemok!


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V









momon gemok!! :D








tapi lagi best kalau mummy sumpah mon jadik juling!


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V












momon juling!! 
huakakakakakakakakkakakakaaaa.........






14 comments:

Naz said...

jangan dilayan mummy tu..tido lg bgus Momon

kura said...

hahaha. skrg dah main derhaka guna teknologi iyee. hahha

m4rilyn said...

nampak berisi Mon sekarang :)

NurMisnan said...

kerana julinglah Aunty Nur cuker tau.. hik3

aby said...

POYO ...
perangai orang yg over ...
sambil menguap besar kata mamanya poyo !!!!
he..he..

hud aikara said...

hahahha..setiap kali nengok muka si Mon ni mesti nak ketawa..cute dan nakallah!

asma zuber said...

Adey...entry menceriakan hari. Mcm2 la MM ni

HyRoSSa aNniE said...

mummy mmg poyo kan kan kan momon!!! muahahahaha

eh... tapi momon comey sangat la jdik punk...hikhikhik

HyRoSSa aNniE said...

mummy mmg poyo kan kan kan momon!!! muahahahaha

eh... tapi momon comey sangat la jdik punk...hikhikhik

m.q said...

ketiga-tiga sumpahan tu membuatkan MoMon semakin comellah MoMon heheh

mq
Meow Meow Family

Kak Lia said...

hahahhaha......tk snonoh la mummy nelah nambu ni....hehehhe

MamaBetty said...

hahahahaha....i vote for momon yg juling...heheheh

en. AMD said...

best! nnti blh buat compilation citer2 anak bulus meowwmania... ala2 komik gitu...

Mijoe said...

mon sumpah mummy tuh pulak jadi Katrina Kaif ke..boleh tak mon? :p