Wednesday, May 16, 2012

Momon naik angin

Assalammualaikum w.b.t




video


Momon memang belum ngam dengan bebudak empat 'O' (Oneng, Oteh, Omot, Omel). Kalau dia masuk bilik memang dia sorang jelah yang conquer bilik tuh orang lain kem salam lah nak lepak sesama.


masa Momon masuk dalam bilik ni si Oteh curik masuk sekali, saya tak perasan. tetiba dengar budak Momon ni dok hissing hissing.. sekali tengok rupanya ada si Oteh. apa lagi naik hangin lah si Momon...dok growling hissing bagai.


bila kite marah siap palingkan muka lagi tanda protes...kuang asam tak? kuang asam tak?? kuang asam kann...


kuang..kuang..kuanggg :D

12 comments:

m4rilyn said...

riak muka Mon bagai berkata2

*whateverrrrr*

Ms J said...

Keh..keh..keh.. Lilek ar mon.. Cer bagi guli sebijik. Ian ngan Julie boleh berbaik sebab guli sebijik tau. ^_^

UniMeOw said...

alahai momon...dah la bg jatuh brg mekap mummy...
(sj nk igtkan mummy..haha)

nur anis said...

amboi momon..nak protes pulak ye..huhu

m.q said...

jgn lah marah MoMon. meh sini kawan dgn Kakak Sachi

Sachi
Meow Meow Family

NurMisnan said...

har3.. mcm nak bagi tuinggg jer kat momon..
hemo3.. sombong sgt yerk dgn adik3..

lyza said...

Momon yang comey...hehehe...

salam kenal..singgah n follow :)

Mijoe said...

KK

asam momon tu perlu ditambah... :p

grOundnUt said...

Sekarang musim bergomol...anak² kat umah selalu praktis..lama² jadi garang plak..huhuhuuh..o,O

NaOMi said...

jeles la tuhhhh....

anakcikbob said...

amboiii.. kemain garang.
tapi bila tengok tang mata, hmm xgarang langsung. ekekekee..

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

naramarah bebeno muka dia ekk..hehehe..

lambat la sikit nak serasi tu..
pasnih bleh jadik kamceng balik dah...ehhe