Sunday, May 6, 2012

Ragam di hari minggu

erkk! besonya
tu bukan rame-rame lah....tu labah-labah









apa yang korang borakkan tu?? 
khusyuk jer memasing...



ohh...yer ker...
bagus anak-anak mummy nih, main leklok yer

16 comments:

kura said...

hahha.gaya kucing kucing yg sgt cool :0

Naz said...

tengah pakat nk sabotaj mummy tu

UniMeOw said...

hahahaha siap ada pakatan rahsia...siap la mummy..

Cat-from-Sydney said...

Besaunyer lelabah tu....tatut lah titer... purrr...meow!

grOundnUt said...

Hahahah...kiu gile!Dah lama kacang tak melawat sini..salam singgah yer..^^'

Kazen said...

haha skrip n dialog yg menarik tu....cntik kucing2 die...kucing sy hilang tah mane, merajuk kot sy xblik lame umah :)

Entri terkini Kazen >>> "Segmen: Kau Blogger Ku Blogger"

Kazen said...

haha skrip n dialog yg menarik tu....cntik kucing2 die...kucing sy hilang tah mane, merajuk kot sy xblik lame umah :)

Entri terkini Kazen >>> "Segmen: Kau Blogger Ku Blogger"

m.q said...

wahhh... plan baik2 yer. biar kasi gempak

BoBo Salem
Meow Meow Family

NaOMi said...

Aku dok sengih mcm org purus wayar layan mummy & anak2 angkatnya...Cisssssss

Mama Tatami said...

eh eh..pandai bebual kosong jugak? mcm najewa latip...kosongggg...kosonggg:P

Mah@Mahu said...

Suka anak kucing ker mai tgk kat sini byk sgt kalau2 ada yg nak boleh ambil..

nurulsulzali said...

muke yg last tu xleh blah...gangster gile..penuh konspirasi

aby said...

sib baik tk di siat siat nya lelabah tu ..
klu tidak kena beli baru ...

ctpayong said...

huahaha...sape yang takot masok bilek air sebenarnya....hehehe

konon nak sabo mommy dia lah iye.

Joy E. Saga said...

Phewwitttt! Kita2 pun suka ayu cam u!

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

berebut korang ngan lelabah tu eaaa...hehehehe