Friday, June 1, 2012

Bila Momon 'ber-yogurt'


yogurt?? 
yogurt ke yoga?



kahkahkah...ada ke yogurt. 

Yogurt tu merupakan produk tenusu yang dihasilkan oleh bakteria penapaian susu. 

[Okeh tak payah nak Wikipedia sangat...bukan paham pon budak Mon nih]


Mon...yogurt tu makanan lah yang rasa dia masam-masam macam susu basi tuu. Tulah eksen sangat yoga konon sebut pon salah huakakakakaka...



eh! Mon...Mon...mana budak Mon nih?










alaa....kuar la Mon..
oklah yogurt pon yogurt lah...Mon keluar ehh





ha'ah yogurt.. *tangan ke dada mata ke atas
ces! dasar tak mahu menerima kesalahan  >,<

14 comments:

ctpayong said...

mon...mon!

Oh My English!!!!

Nur Misnan said...

Yogurt ler sesangat... ewwwww...

kopi
xoxo

Chika said...

hahaha sian momon. apalah mummy ni, yoga ngan yogurt pun tak leh beza *tangan dibahu, mata ke atas*

Mijoe said...

apa yang mon cakap semuanye betul...

Salhah Suhot said...

alahai...comel jek mon tomon ni..

Joy E. Saga said...

Meh kita yogurt sama2!

syafiqahatta said...

juling pon comels :D suke!!

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

ye lah yogurt la mummy..mummy yg tak pegi skolah dulu...akakakakakak

Shaz Alina said...

eh eh! curtain ade munge nelah nambu... *saje lari topik sat* ;p

lupie said...

mmg pun yogurt!
Yakult pun boleh...

Love, SpiderMeow

Suara Kalbu said...

Ntah mummy ni. Yogurt ngan yoga pun tak tahu. Nasib baik la Mon study english kat sekolah dulu....hihihi

MamaBetty said...

ahahhaha...MM..mon dah beryougurt..kita bila lagi??? muahahhaha

UniMeOw said...

erm,,yoget la sgt mon...haha

Mijoe said...

ni komen utk posting "dagu berlapis"

cuba maklong posing macam mia tuh! ha ha ha..baru clear sket dagu sapa lagi berlapis...keh keh..

jgn marah ye maklong!!!