Tuesday, June 26, 2012

Puisi Di Tengah Malam



Budak nakal lena tidur,
Lena tidur selepas bersiram,
Kenapa bersiram malam-malam?
Sebab bergumpal dalam longkang,
Bila montot dah berlubang,
Baru ingat nak pulang.
Kalau nak bersiram malam-malam,
Bergumpal lah lagi dalam longkang.

kuang..kuang...kuang :D



p/s: puisi la sangattttt

16 comments:

m4rilyn said...

oooo tu sebab Teteh kne tdo dalam bilik fink mummy yer?

get well soon ye sayang

Iela Lullaby said...

amboii....

c0nfirm mloncat2 kne mndie mlm kn..

hehehhe

siap bt puisi tu yg tk tahan....ngeh3 ^_^

meowwmania said...

m4rilyn,
iyer cik meyi sbb tu ler si Teteh ni kena paksa tido ngan mummy mlm tadik hehe..

meowwmania said...

lela Lullaby,
mmg meloncat-loncat padan muka! degil sgt :D

iela said...

Sape suruh main dalam longkang.. padan muke dia.. kekekeke..

Salhah Suhot said...

haha..padan muka puteh...kuikuikui....

Kak Lia said...

hahahaha....montot kalo tk berlubang camno nk uuk mummy...hehehe...

umah mummy byk longkang ke? hishh..bahaye tull...

NaOMi said...

Boleh bayangkan mummy bebel sambil shampoo badan teth...huahahahhaha

Joy E. Saga said...

Mesti nak cari alasan tido ngan mommy tu

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

hahahha..sweet sgt...puisi tu kena sebijik2..hahhaha cian dier..

saya said...

maunya tak pengsan mandi malam2. Letih wooo..heheheh..owh..harap hidong mon dah elok, takmau parut2 ye...

UniMeOw said...

muahaha...

en. AMD said...

apasal montot dh berlubang?
konpius jap...
hehehehe

hud aikara said...

hahaha..muka dia selamba jer...

Rosmawati Yusof said...

Amboi sampai bersyair2 mummy dia kat anak bujang sekor ini... Jgn marah mummy, tu tanda anak bujang kita kuat, sehat dan cergas...

aby said...

lena betul si teh tu tido ..
penat sangat kot ..