Tuesday, July 3, 2012

Adat orang menumpang.

Share
Assalammualaikum. 




wah wahh...tengok ni! budak Adek dah pandai seludup si Gegirl masuk dalam rumah. Ingat mummy tak nampak la tu huhh!

tapi sebenarnya hepi jugak sebab si Gegirl ni dah berani sikit..tak macam dolu-dolu penakut nauzubillah, nampak mummy macam nampak raksakse jer kaedahnya, kecik ati mummy taww *jeling mata*

masuk jelah Gegirl buat macam rumah sendiri, mummy tak marah ponnn.. cuma ada syaratnya, cukup umur nanti izinkan mummy sunatkan kamu yer ngeh ngeh ngehh... *tumbuh tanduk*


***








p/s: kesian Gegirl asik kena buli jer dengan Adek, tak padan kecik si budak Adek tuh haihh!

suka?

10comments: