Tuesday, July 3, 2012

Adat orang menumpang.

Assalammualaikum. 




wah wahh...tengok ni! budak Adek dah pandai seludup si Gegirl masuk dalam rumah. Ingat mummy tak nampak la tu huhh!

tapi sebenarnya hepi jugak sebab si Gegirl ni dah berani sikit..tak macam dolu-dolu penakut nauzubillah, nampak mummy macam nampak raksakse jer kaedahnya, kecik ati mummy taww *jeling mata*

masuk jelah Gegirl buat macam rumah sendiri, mummy tak marah ponnn.. cuma ada syaratnya, cukup umur nanti izinkan mummy sunatkan kamu yer ngeh ngeh ngehh... *tumbuh tanduk*


***








p/s: kesian Gegirl asik kena buli jer dengan Adek, tak padan kecik si budak Adek tuh haihh!

10 comments:

Joy E. Saga said...

Kesian gegirl...babap montot adek tu

Salhah Suhot said...

canteknyr gegurl..

ctpayong said...

yah yah yah...jom kita masok kelas karatedo...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

comey nya gegirl..
Dak Adek, ko nak bawak orang datang ruma ko kerek lagi kan.. huhuu

nur anis said...

eee..nakal ni adek..kesian gugirl tau...

Nur Misnan said...

Tebalkan jer muka.. hik3

Naz said...

kemain bermaharajalela apek tu..

Suara Kalbu said...

Comelnya gegirl :-)

maszull said...

assalamualaikum meoww...kesian nyer gegirl sedih hati yer...:)

Cik tikah said...

hahaha.. sian dia.