Monday, July 2, 2012

Senyum

Assalammualaikum.


Senyuman manis di pagi hari,
Senyumnya manis berseri-seri,
Kenapa senyum pagi-pagi,
Sebab si anak sudah pulih kembali hehee.....




Nampak tak kesan luka kat muka Omel tu? Itulah kesan daripada kemalangan hari tu...masa baru lepas kejadian tu merah sangat kat atas mata tu. Tapi tak keluar darah cuma terbit darah jer, darah keluar dari hidung Omel. Darah berhenti mengalir lepas dituam dengan ais.


Selepas tiga hari daripada kemalangan tu...







Omel dah mula makan sendiri tak payah bersuap lagi..

Matanya dah mula besar membulat tak layu lagi..

Suara pon dah mula kuat tak sayu lagi..

Poo-nya elok pee-nya juga bergitu..

Gembiranya hati tidak terperi..

Moga Omel sentiasa sihat dan dilindungi

^_^

11 comments:

ery D cat said...

alhamdulillah..semuanya baik2 shj...:) senyummm~

NoRHaNa CorNER said...

dah baik dh syukur Alhamdulillah

HyRoSSa NeNy said...

Alhamdulillah... Omel... get well soon... cepat men kejar2 ngan mummy... =D

saya said...

mummy jgn susah hati, sebab omel dah sihat dah ni..nezha kata krm salam kat omel...

nur anis said...

omel jangan nakal nakal lagi tau lepas ni..

anakcikbob said...

omel, jangan main kat tengah jalan lagi tahu?

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

ooh, nasib baik okay je rupa nya.. cerita sbeelum ni macam teruk sangat ! takut !

Ms.fida said...

mata omel chantik !

Joy E. Saga said...

Yeay! Kami pun SENYUM BESAR! :)

Hani El Zahra said...

AWWWWWWW...alhamdulillah Omel dh sihat :)

maszull said...

assalamualaikum meoww...kesian nyer nasib baik dah baik...:)