Friday, July 13, 2012

Istimewanya Kucing



[Usrah TV9 2012 Episod 26]

8 comments:

Salhah Suhot said...

mak cik sy kate jangan bela kucing, nanti dye cako anak kite...raser panas plak hati. sy balas la, org yang jahat je kne kucing cakar. kalo kite baik jage elok2, takdenye nak jkne cakar or gigit.berape banyak dah video kucing jagekan baby kat internet tu...

Kak Lia said...

ada gak org cakp mcm tu ek Salhah? huuu....akak suka kalau gurau kasor ngn kucing..tangan ni dh calar balar...dok main ngn kucing....

Nur Misnan said...

memang benar.. tidak rugi membela kucing terutama yang terbiar dan sakit.. Semoga cik momon sekeluarga mendapat pahala yang berganda2..

Cik tikah said...

cik tikah dlm usaha nk buat org x suka, suka akan kucing :)

UmmuAimanIrfan said...

Kami sekeluarga sayang kucing. Haiwan yang tomei tomei

aby said...

video yg menarik ..
cuma ustazah tk cakap malaikat apa yg tk masuk rumah bila ada patung n anjing ...
malaikat maut akan masuk juga walau ada apa pun dalam rumah ..
n sempena menjelang ramadan ni ..
biarla malaikat rahmat bertandang ke rumah kita ..

grOundnUt said...

kAcAng tengah tunggu ia loading..lambat bebenor..(tunggu je la sebab tak sabauu nak tengok)hehehhe..^^'

Bunga Emas said...

alhamdulillah, dear tq for sharing topic, kak za amek paste dlm blog ya. sgt berinfo.