Tuesday, August 14, 2012

Kisah Apek

Share
Assalammualaikum w.b.t 




heheheeeee *tersengih*



sebenarnya kan...kite kan....nak...nak....nak mintak maap hehehee.....



sebenarnya kan....kite kan....ada buat salah hehehe....





sebenarnya kan....














budak Adek tu kan...














Adek tuu.....














budak Adek tu kannn......















sebenarnya kannnn....














Adek tu kannn.....
















dia kannnnnnn































JANTAN !!!  larikkkkkkkkk........








huhuhuu....betul! sumpah! Sebelum ni kan memang takde bola yg dua bijik tuu....semalam tetiba jer boleh ada. AJAIB! hahaha....


Saya rasa kan...kehebatan saya dalam menentukan jantina kucing dah semakin lemah. hurmmm....saya perlu berbuat sesuatu. Nah! sekarang budak Cumi Jelly tu pon saya dah tak berapa pasti, si Cumi itu jantan kah? atau betina kah? Tapi budak Gegirl memang kompem betina. Dah puas saya belek-belek semalam. KOMPEM! Si Gegirl tu betina. Fuhh!


Mujur lah saya letak nama dia Adek kalau saya letak nama Nur Nilam Sari ke, tak ke haru. Mujur jugak belum belikan tudung oren yang Adek mintak aritu kalau tidak.....tak tau lah apa jadik dengan budak Adek tuh ngeeee.......


Saya dah buat keputusan, disebabkan budak Adek ni jantan dan impian nak menjadikan dia anak yang bongsu tidak kesampaian. Maka saya ubah lah nama Adek ni menjadi Apek. Jadi sila lah berkenalan dengan Apek, nak ngorat pon boleh (untuk yang gegirl sahaja) :p






















suka?

14comments: