Tuesday, August 14, 2012

Kisah Apek

Assalammualaikum w.b.t 




heheheeeee *tersengih*



sebenarnya kan...kite kan....nak...nak....nak mintak maap hehehee.....



sebenarnya kan....kite kan....ada buat salah hehehe....





sebenarnya kan....














budak Adek tu kan...














Adek tuu.....














budak Adek tu kannn......















sebenarnya kannnn....














Adek tu kannn.....
















dia kannnnnnn































JANTAN !!!  larikkkkkkkkk........








huhuhuu....betul! sumpah! Sebelum ni kan memang takde bola yg dua bijik tuu....semalam tetiba jer boleh ada. AJAIB! hahaha....


Saya rasa kan...kehebatan saya dalam menentukan jantina kucing dah semakin lemah. hurmmm....saya perlu berbuat sesuatu. Nah! sekarang budak Cumi Jelly tu pon saya dah tak berapa pasti, si Cumi itu jantan kah? atau betina kah? Tapi budak Gegirl memang kompem betina. Dah puas saya belek-belek semalam. KOMPEM! Si Gegirl tu betina. Fuhh!


Mujur lah saya letak nama dia Adek kalau saya letak nama Nur Nilam Sari ke, tak ke haru. Mujur jugak belum belikan tudung oren yang Adek mintak aritu kalau tidak.....tak tau lah apa jadik dengan budak Adek tuh ngeeee.......


Saya dah buat keputusan, disebabkan budak Adek ni jantan dan impian nak menjadikan dia anak yang bongsu tidak kesampaian. Maka saya ubah lah nama Adek ni menjadi Apek. Jadi sila lah berkenalan dengan Apek, nak ngorat pon boleh (untuk yang gegirl sahaja) :p





















14 comments:

HyRoSSa NeNy said...

MUMMY...TERTUKAR KUCING KE??? ERKKKKK ...

HAHAHA... ;P

anakcikbob said...

kecik2 memang susah nak tengok.
tapi kalau xde alat pompuan, laki letew.. hihi..

nur anis said...

hahaha..lawak la akak ni..sebab saya rasa memang jarang kucing warna oren ni betina..selalu memang jantan..hihi

Suara Kalbu said...

Ahahahahahahhahahaa..sian Apek
Jadi mangsa kekeliruan jantina.

Ni Mummy punya pasallah. Nasib baik tak sempat jadi auwauwauw

Misz Pinkie Winkie said...

hahahha..apek pon apek la...yg penting encemm..

Kak Lia said...

memang poyo la mummy apek ni...hahahah

tu Apek rapat2 ngn gegerl dr kecik esk dh besar buat bini la ek...tp ball tu nt kena ptg...la yokkkk

Naz said...

apek, sila saman mummy tu..memalukan je..haha

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

patutlah dari kecik si Adek suka gelarkan diri dia APEK !Sekali memang APEK laaaa.. hahaa

Mijoe said...

biasala KK tersalah jantina meow ni. saye pun pernah jugak experience macam ni..he he

dah kena tukar nama yg lebih sesuai dgn jantina..he he

NaOMi said...

Ptt muka ganas je..tkde manis lansung...

m4rilyn said...

ape la mummy Apek ni. nak kne marah ngan Misty gak

Ms.fida said...

'Dua BALLS yang cumel' harharharharhar

Joy E. Saga said...

Jantan - 3 dots, Betina - 2 dots :-)

Kesian apek... nasib baik cepat tau kalau tak, nanti kena pakai pink2 taw!

joijoi80 said...

kehkeh...kan dah aunti joijoi agakdah..mesti boy nya..tgk muke pun taww