Tuesday, September 25, 2012

Jejebon & Dapur

Assalammualaikum :)




Gambar Oneng sedang termenung sebagai pembuka bicara ^^ 


Bebudak jebon ni kan suka sangattttt melepak atas kitchen cabinet. Geram betul lah! dah dihalang, dah dimarah kat situ jugak tempat pujaan hati. Favourite dorang kat dalam rumah ni adalah dapur. Sebab tu saya tak suka ke dapur. (Kukuh kan alasan saya :p )




kalau melepak kat dapur tu pastu tolong masakkan untuk saya takpe jugak. ini tidak.. buat menyepah lagi ada lah grrrrrr!




tuu haa! nampak tak budak Apek atas microwave tuh? (Sila fokuskan pandangan anda pada anak panah dan abaikan cabinet yang bersepah itu)

Itulah tempat favourite dia bersama apang-apangnya yang lain. Saya terpaksa pasang jaring pada tingkap tu sebab jejebon ni semua berani melompat keluar dari situ haihh!





segala menda kat dapur ni semua kena beralas kalau tak beralas alamatnya bebulu dorang sajek lah yang ada. Hari-hari kena lap, hari-hari kena buli, rasa macam duduk dengan mak tiri Cinderella sajek sobs..sobs..




tuu nampak tak langsir yang sememeh tuh?? tu angkara bebudak jebon ni lah! verangan kengkonon memasing nak tunjuk terer tangkap cicak. Langsir sampai dah terebeh-rebeh cicaknya tak dapat jugak!



bagi can konon!  
can mali can lah Pek!!


10 comments:

m4rilyn said...

dorang nak suh mummy rajin ke dapur laaaa tu

anis said...

kiutnya dapur mummy..mummy anis pon geram..hehe..bebudak bulu anis pon gini la...habis koyak2 lgsir..klu bole dlm peti ais pon diorg nk msuk..haha

Iela Lullaby said...

dorg sjew nk bg mummy byk keje la tuh...

hehe...

cian mummy yeee

Ms J said...

ahahahahaha.... sama macam julie. Dah pandai lompat keluar rumah. So kena pasang jaring jugak.

Ms.fida said...

hehehehhe 'apek sexy back' aummmmm meowwwwwwwwww

saya said...

sama je macam nezha. dalam kuali je belom masok lagi. lain2 tempat semua dah sudah. degil2 pon tetap la disayang, ye tak? hehehehe...hugs n kisses to all of them..kepada jebon2 sekalian, dengan ucapan--teruskan usaha menyepah dapor mama korang. yeahhhhaaaaaaa!!!!!

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

ee, berani nya dia duduk sebelah dapur ye.. kang ada yg masuk berita "kucing di goreng" ...

NaOMi said...

Senasib la kita Lynn..yg kita larang yg tu le anak2 angkat nie nk buat sgt..Sabo jer la...

Chika said...

ini decoration la mummy... decoration tau tak kekekeke. kita serupa...

maszull said...

assalamualaikum mummy...rajin nyer tolong mummy kat dapur tu tolong sepahkan yer...:)