Tuesday, September 25, 2012

Jejebon & Dapur

Share
Assalammualaikum :)




Gambar Oneng sedang termenung sebagai pembuka bicara ^^ 


Bebudak jebon ni kan suka sangattttt melepak atas kitchen cabinet. Geram betul lah! dah dihalang, dah dimarah kat situ jugak tempat pujaan hati. Favourite dorang kat dalam rumah ni adalah dapur. Sebab tu saya tak suka ke dapur. (Kukuh kan alasan saya :p )




kalau melepak kat dapur tu pastu tolong masakkan untuk saya takpe jugak. ini tidak.. buat menyepah lagi ada lah grrrrrr!




tuu haa! nampak tak budak Apek atas microwave tuh? (Sila fokuskan pandangan anda pada anak panah dan abaikan cabinet yang bersepah itu)

Itulah tempat favourite dia bersama apang-apangnya yang lain. Saya terpaksa pasang jaring pada tingkap tu sebab jejebon ni semua berani melompat keluar dari situ haihh!





segala menda kat dapur ni semua kena beralas kalau tak beralas alamatnya bebulu dorang sajek lah yang ada. Hari-hari kena lap, hari-hari kena buli, rasa macam duduk dengan mak tiri Cinderella sajek sobs..sobs..




tuu nampak tak langsir yang sememeh tuh?? tu angkara bebudak jebon ni lah! verangan kengkonon memasing nak tunjuk terer tangkap cicak. Langsir sampai dah terebeh-rebeh cicaknya tak dapat jugak!



bagi can konon!  
can mali can lah Pek!!



suka?

10comments: