Thursday, September 27, 2012

Makan angin





















p/s: dapat beristirehat sambil makan angin memang seronok yang tak seronoknya tinggalkan anak-anak. andai mampu ingin ku hangkot semuanya ahaiii!

11 comments:

Mama Tatami said...

alololo...cian nyer nak itot...tp mummy x dpt bawak sayang sume. kalo dpt, satu dunia ni nak bwk pusing tau sayang:P

NaOMi said...

Kita tgk sapa windu sapa lau Lyn g makan angin...heheheheh

arieltheprince said...

salam... nk p jalan2 kt ane?

Iela Lullaby said...

amboii mummy...g mkn angin ye..

wah jgn lpe belikan jejebon adiah k..

hehe ;D

Cat-from-Sydney said...

Yelah...tak besht tau kena tinggal! har har har *evil laughs*

maszull said...

assalamualaikum mummy...kesian nyer anak2 mummy kena tinggal la...:)

Chika said...

Kan? Sy pn berfikiran begitu.

ery D cat said...

kena beli mpv alphard la ni kot..leh angkut semua MM...:) baru tak risau lg tp itulah selalu mnjadi kerisauan kita bila nak g bercuti..anak2..syg tuuu

Misz Pinkie Winkie said...

kan...samala tak sanggup rasanya..lin pom kalo boleh nak sgt putarkan waktu..biar waktu berpantang nie abis cepat..winduuu kat anak2

ctpayong said...

betol! betol! betol!

nak jenjalan pon senang hati. asyik teringat hal2 diaorang ni.

dah makan ke
tido kat mana
gaduh ke

memang cancel....

nur anis said...

betul betul..mesti teringat je kat diorang kan...