Tuesday, September 11, 2012

Mencari Keluarga Baru Geng Montel

Share
Assalammualaikum. 


Ada yang tanya takde ke gambar close-up budak-budak semalam, budak-budak yang nak dicarikan keluarga baru tuu... Sebenarnya memang hajat tu nak amik gambar sekor-sekor tapi bebudak tu penakut ya amat! Dengar jer bunyi tapak kaki saya berdesup sekor-sekor terus lenyap.


Tapi saya dapat ambik video dorang masa tengah makan pagi tadi, tu pon lepas menyamar jadik pokok kelapa huhuu... nanti lah insya'Allah sikit hari lagi bila budak-budak montel ni dah ok saya tangkap sekor-sekor gambar dorang ;)



video


rasanya memang ada 4 ekor ni jer kot....montel-montel semuanya kan, semua ekor pendek nanti besar mesti gemok pendek macam Gegirl jugak hehe...



video


jadi sesiapa yang berkenan tu sila lah jangan malu, jangan segan sila hubungi saya tanpa was-was





p/s: terima kasih pada rakan-rakan yang tolong mewar-warkan iklan saya, kerjasama anda saya ucapkan terima kasih, sayang dan cinta ahaks!

suka?

3comments: