Sunday, September 9, 2012

Mencari Keluarga Baru Untuk Si Comel

Assalammualaikum :) 


Hari ni kali pertama saya dapat melihat adik-adik si Gegirl. Dah besar, montel, sihat dan dah pandai makan. Tak pasti berapa ekor kesemuanya cuma 4 ekor yang dapat saya lihat. Mereka masih liar dan sukar didekati. Tak pasti di mana ibu si Gegirl ni sembunyikan anak-anaknya cuma baru hari ni saya nampak mereka berkeliaran di kawasan belakang rumah saya.


Saya bercadang nak kembirikan ibu Gegirl dan mencarikan keluarga baru untuk anak-anaknya. Oleh kerana mereka ni kucing tak bertuan saya bimbang kalau-kalau mereka dibuang. Lebih sedih lagi kalau cuma anak-anaknya saja yang dibuang. Sebab anak-anak kucing ni berkeliaran dan 'membuang' di laman jiran-jiran. Tentu ada yang tak suka dan marah :(


Saya harap dapat carikan mereka keluarga baru secepat mungkin. Kalau ada yang berminat boleh email saya di meowwmania@gmail.com atau PM saya di Facebook. Penghantaran insya'Allah akan saya usahakan yang penting mereka dapat keluarga baru yang sudi memberikan kasih sayang. Dan saya akan hantar ke Vet untuk di-nyah-cacing dan di-nyah-kutu sebelum diserahkan.





dua ekor sedang menyusu dan dua ekor lagi tidur terselit 
kat celah kerusi  :(



yang belah kanan seiras Gegirl yang belah kiri tu cantik kalernya kan
dua ekor yang tengah tidur terselit tu berwarna kuning
jantina mereka belum dapat dipastikan



Mohon sebarkan pada rakan-rakan yer kot-kot ada yang sedang mencari si comel untuk dijadikan peneman dan penghibur. Bantu saya untuk membantu mereka. Terima kasih ^^

7 comments:

NoRHaNa CorNER said...

hrp2 ada yg sudi adopt

aby said...

satu usha yg mulia ...
semoga mm bertemu keluarga yg ingin mengambil dan menjaga meow2 tu

Rosmawati Yusof said...

Mudah2an mereka bertemu jodoh dgn tuan baru yg budiman...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

kalau dapat gambar close up mesti lagi senang nak cari adopter. takpe, umpan2 dulu. tak lama lagi dapat lah tu.. hehe

moga cepat2 diorang dapat penjaga baru

HyRoSSa NeNy said...

MUMMY... honestly saye nk bela... tapi kena bincang ngan my sis... sbb lau mummy bace blog saye... pentadbiran dh tampal notis... sedih sgt T_T...

will diskus ngan my sis mcm ne nk sorok ank2 ni drpd admin lau kami nak bela nnt... sbb lau admin jumpe dorg yg akn buang... tak sanggup T_T

meowwmania said...

terima kasih pd rakan-rakan yg mendoakan, insya Allah mudah-mudahan kisah budak2 ni akan berakhir dgn berita yg menggembirakan amin...

HyRoSSa NeNy,
ohh tak pe dik...niat adik mmg baik tp jgn smpai menyusahkan yer bincang dulu ;)

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

mintak2 dorg cpt dpt mommy baru... amin.. ;)