Wednesday, October 3, 2012

Bila jejebon bersembang























































p/s: terima kasih pada yg komen (dlm FB) dan yg pelawa dtg rumah tu sori tak dapat nak reply, online sekejap-sekejap bila nak upload gmbr jer sebab nak jimat bateri hp hehe..

9 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

seronok nya mummy berjalan.. ibuKM pun ada hati nak ke P.Pinang. Insyaallah 1hari nanti.

Chika said...

hehehe tomey la tumi berlari2 kearah mummy dia.

Cat-from-Sydney said...

Apasal mummy Gegirl tu masham aje dalam gambar? purrr....meow!

Lara sushi said...

suke bace ayat2 pelat si 'tumi' tu..hehehe...

mesti rindu dengan anak2 bulus ni waktu bercuti kan sis?hehe

m4rilyn said...

cer tenyum masa bergambar...baru ada manis :P

ery D cat said...

wah best g jejalan...

maszull said...

assalamualaikum mummy...bestnya mummy gi jenjalan kan dengo cite mummy jer sbb x dpt ikut semuanya...:)

Sharz said...

beshnye lynn g jenjalan...tak pernah pergi cameron or bukit bendera.. =)

NaOMi said...

Anak2 Lynn suma laser2 belaka...Sian storyteller...Si cumi tu mcm gula kapas...geramnya