Thursday, October 4, 2012

Jejebon bertuah!

Share
Assalammualaikum :|


Ok selalu bagi salam muka senyum tapi hari ni bagi salam muka masam. Hati tengah sakit angkara jejebon mencari pasal.


Al-kisahnya semalam, waktu lunch tu macam biasa la balik rumah. Sampai rumah tu parking kat belakang terus masuk ikut dapur. Masuk masuk jer nampak ada berketul-ketul mende putih tergolek atas lantai. Dalam hati berkata "mende apakah ini? ubat gegat kah?" Kutip, cium...takde bau ubat gegat pon. "Eh! mana ada ubat gegat kat dalam rumah ni. Hmmm....abaikan lah!"


Terus menonong masuk bilik, salin baju. Pegi dapur semula then terpandang kat meja makan. Astagfirullah al-azim......gula pasir berterabur atas meja mujurlah bekas gula tu tak jatuh berderai. Memang memang tau bebudak jebon nih!!  hinff..hinfff *kembang kuncup hidong*





























suka?

14comments: