Tuesday, October 9, 2012

Surat untuk bos

Share

Encik Bos
Bilik Bos
Johor, Malaysia.

_____________________________________________________

Meowwmania
Bilik Meowwmania
Johor, Malaysia


Tuan,


PER: SURAT TUNJUK SEBAB

Dengan hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

Wahai Bos yang baik hati, pertamanya saya nak bos tatap wajah makhluk ciptaan tuhan di bawah ini. Comel bukan? Untuk makluman bos, budak comel lagi comot ini adalah anak saya bos...



Namanya Puteh. Nama timangan pula 'Teteh Ancem Boy'




Untuk makluman bos lagi, beliau inilah yang selalu menyebabkan saya sampai lewat ke pejabat. Saya tak sampai hati bos....tak sampai hati nak bangunkan beliau yang sedang tidur lena.



video

Maka saya kejutkan beliau dengan penuh kasih sayang. Baik kan saya? Bos pon baik jugak *kelip kelip mata*


Sehubungan itu, saya harap bos faham situasi dan keadaan saya dan menerima punca sebab yang telah saya kemukakan dengan lapang dada.

Sekian, harap bos maklom.


Saya yang menurut perintah,

      xoxo

suka?

14comments: