Saturday, October 27, 2012

Tuan Puteri Bulat

Share









Bulat dah kembali ke pangkal jalan, Bulat tak duduk rumah mak lagi dah...dia dah pulang ke tempat asal hehe.. Kisahnya sejak Mia dah pandai jalan, hari-hari si Bulat ni kena kejar dengan Mia. Pendek kata memang dah tak aman lagi laa nak duduk bersenang-lenang, beristirehat bagai. Kesiann.....keh..keh..keh


Dah kena macam tu pandai pulak balik ke tempat asal. Dengan selambanya jadik penduduk tetap kat dalam bilik kite, nak campur dengan jejebon kecik yang 6 hekor tu jangan harap lah. Sudahnya makan minum dia nak kena hantar kat dalam bilik tuu. Dah macam tuan puteri lagaknya langsung tanak keluar bilik. Sabo jelah!


Tapi takpelah orang tua kann...layankan saja. Terima kasih maklong kat Mia kalau tak kerana Mia takde lah Tuan Puteri Bulat ni nak pulang ke tempat asal hakhak...









suka?

10comments: