Monday, November 5, 2012

BabyMushuk The Hunter

Assalammualaikum


Selamat hari Isnin!! :)

Hari ni mummy bertugas di luar stesen. Dah peluk cium sesekor sebelum pergi tadi, hari Rabu nanti mummy balik ler...





Burung pipit yang sudah tidak bernyawa. Innalillah....kesian...mintak maaf yer tak sempat mummy nak selamatkan kamu.






Sape punya keje kalau bukan si BabyMushuk nih! Tak habis habis lagi tabiat memburu dia. Yang peliknya tak pernah balik tangan kosong, ada jer yang menjadi mangsa. Kalau panjang umur mangsa tu saya perasan sempat lah selamatkan, kalau tidak...jumpa jumpa dah tak bernyawa. macam burung pipit ni kesian...





Yang geramnya dah berjaya tangkap tu bukan nak makan pon. Dah susah payah tangkap pastu bawak balik pastu carik blackwood jugak haihh!



Apa lah masalah kamu ni BabyMushuk?
hinsss.......!!!

13 comments:

m4rilyn said...

hadiah buat mummy katanya :)

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

rajin bebeno dia memburu...
tp alang2 x makan..sian plak..

cam kat umh ni kalo memburu tikus ke ape.. dorg seksa sampai koma jer..

agak2 dah nazak dekat2 nak innalillah, dorg men tinggal jerr... huhuhu

NaOMi said...

Rsnya saja nk tunjuk terror kat Mummy kot...cian buwong tu....

iela said...

Kesian burung tu..huhu
Hebat jugak BabyMushuk ek. Burung pon dia boleh tangkap.

MamaBetty said...

buah tangan utk mummy katanya...kehehheh

Iela Lullaby said...

nk tajamkan skill mmburu la tuh mummy..

tk pn nk suruh mummy masak burung masak smbal kee...hehhe

kura said...

naluri seekor binatang :P

maszull said...

assalamualaikum mummy...kesian nyer siap bawa balik tunjuk mummy yer...:)

UniMeOw said...

"xpe la..mummy mam la burung yg cdp 2...kte mam bekwud je..hik3"

m.q said...

nak bagi meowmy supriseeeee!!!

Naz said...

sengal je babymushuk ni

Lara sushi said...

the hunter tu kan gagah perkasa mami? : ujar babymushuk

hehe

aby said...

sib baik burung pipit ..
klu burng helang mau kena kerumon dgn geng2 burng tu