Monday, November 5, 2012

BabyMushuk The Hunter

Share
Assalammualaikum


Selamat hari Isnin!! :)

Hari ni mummy bertugas di luar stesen. Dah peluk cium sesekor sebelum pergi tadi, hari Rabu nanti mummy balik ler...





Burung pipit yang sudah tidak bernyawa. Innalillah....kesian...mintak maaf yer tak sempat mummy nak selamatkan kamu.






Sape punya keje kalau bukan si BabyMushuk nih! Tak habis habis lagi tabiat memburu dia. Yang peliknya tak pernah balik tangan kosong, ada jer yang menjadi mangsa. Kalau panjang umur mangsa tu saya perasan sempat lah selamatkan, kalau tidak...jumpa jumpa dah tak bernyawa. macam burung pipit ni kesian...





Yang geramnya dah berjaya tangkap tu bukan nak makan pon. Dah susah payah tangkap pastu bawak balik pastu carik blackwood jugak haihh!



Apa lah masalah kamu ni BabyMushuk?
hinsss.......!!!

suka?

13comments: