Thursday, November 8, 2012

Entri merepek di pagi hari. Mohon jangan baca.

Assalammualaikum...



*menguap*


letihnya badan....kalau dapat urut ni sedapnya.... *menguap lagi*


Mummy dah kembali dari bertugas di luar stesen. Hari ni kerja macam biasa *mengeliat*


Subuh tadi nak bukak mata macam kena gam, melekat! Tapi bila dengar suara bebudak jebon dah terjerit-jerit kat luar, menyakar-nyakar pintu bilik, gagahkan jugak diri untuk bangun.


Semalam petang, balik tu pergi rumah mak dulu jumpa adik nak tanya khabar jejebon sebab adik yang tolong jagakan jejebon sepanjang saya tiada. Lepas berborak lebih kurang terus menonong balik rumah. Bukak pintu jer kena serbu ngan jejebon kecik yang enam hekor tu. Memasing mengeow-ngeow, entah apa lah yang dibebelkan agaknya hihih...comel jer!


Lepas belek sesekor tengok semua OK terus bukak wetfood bagi upah sebab semuanya selamat. Bila semua dah terlentang kekenyangan baru lah mensinsing lengan membibikkan diri untuk mengemas romah yang dah macam tongkang pecah iteww....


Mengelap...menyapu...memvacum...mengemop...mencuci... membibikkan diri... maghrib baru siap. Mandi, solat, tengok berita, terlelap Zzzzz..... azan Isyak, terjaga, solat terus pengsannnnn kroh krohhhhh..................






Moral of the story, saya sangat jeles dengan budak ini!


Moral of the stori la sangatttt.....apa lah yang aku merepek nih! Nasib korang lah yang baca nih... pape pon terima kasih sudi baca *sambung tido bawah meja*

10 comments:

Iela Lullaby said...

heeee bile bdan dh pnat...c0nf otak akn mrapu2...seyes Cik iela pn cmtu..hahahha

Hana Soffelia said...

hehehe anak bulus jgak yg syok tdo. ^_^

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

x kira..! nak baca jugekk..
okey hape merepek2 pun... yg penting, ade entry baru.. heheheh

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Sama je macam Mama kita. Bila rumah macam tongkang pecag je mesti salahkan kami. tak baik tau! purrr...meow!

ctpayong said...

kalau away...dlm hati asyik ingat mereka je. macam tak confident dengan orang lain uruskan mereka kan kan kan. betol tak?

anyway TQ for the info.

Lara sushi said...

hehehe..bile tinggalkan deme selalunye bile jumpe balik mesti deme mengeow tak henti kan?dh macam mengadu macam2 dh.. 'mummy,mummy pegi mane?' 'mummy,mummy sihat x?' 'mummy,mummy beli ape2 x?'..hehhe..dah komen ni mengarut dh..

=P

Lelaki Ini said...

cute2!

maszull said...

assalamualaikum mummy...seronoknya die tido...;)

UniMeOw said...

ciannn mummy yer...ngantok yer...

aby said...

salam mm ..
dah tk baca ...
he..he..
apapun selamat bertugas kembali ..