Friday, November 9, 2012

Nobody but YOU!

Share
Assalammualaikum w.b.t



Jumaat datang lagi...jom cari pahala sunat! Banyakkan berdoa, selawat dan baca Surah Al-Kahfi. Semoga kita semua mendapat keberkatan dari penghulu segala hari ini ;)


Hari ni hari terakhir mummy bekerja sebelum bercuti panjang. Mummy akan bertugas semula pada 19hb nanti. Jangan jeles okeh ngeh..ngeh..ngeh


Puas lah nak melayan Mia dengan jejebon nanti hehe.... Cerita pasal Mia, budak Mia ni sekarang tak boleh berenggang langsung dengan jejebon. Hari-hari mesti nak datang main ngan bebudak jebon. Modal dia melalak jelah, bila melalak kompem ibu dia bawak datang ke rumah jumpa bebudak jebon. Bijak..bijak... anak sedara siapa la tuh keh..keh..




macam ni la cara Mia sayang bebudak jebon, dah sayang habis la kalau macam tuu





tengok! muka hepi sangat la tu bila dah tersengih nampak gigi. yang kesiannya bebudak jebon lah... habis dikenyam-kenyamnya. Si Gegirl ngan Apek yang paling takut bila Mia datang, mesti memanjat tingkap nak menyelamatkan diri huhuu... yang paling tahan kena buli dengan Mia, si Oneng jerlah... sebab tu Oneng boleh jadik bestpren Mia heeee.....




video

I want nobody but You!!

suka?

16comments: