Friday, November 9, 2012

Nobody but YOU!

Assalammualaikum w.b.t



Jumaat datang lagi...jom cari pahala sunat! Banyakkan berdoa, selawat dan baca Surah Al-Kahfi. Semoga kita semua mendapat keberkatan dari penghulu segala hari ini ;)


Hari ni hari terakhir mummy bekerja sebelum bercuti panjang. Mummy akan bertugas semula pada 19hb nanti. Jangan jeles okeh ngeh..ngeh..ngeh


Puas lah nak melayan Mia dengan jejebon nanti hehe.... Cerita pasal Mia, budak Mia ni sekarang tak boleh berenggang langsung dengan jejebon. Hari-hari mesti nak datang main ngan bebudak jebon. Modal dia melalak jelah, bila melalak kompem ibu dia bawak datang ke rumah jumpa bebudak jebon. Bijak..bijak... anak sedara siapa la tuh keh..keh..




macam ni la cara Mia sayang bebudak jebon, dah sayang habis la kalau macam tuu





tengok! muka hepi sangat la tu bila dah tersengih nampak gigi. yang kesiannya bebudak jebon lah... habis dikenyam-kenyamnya. Si Gegirl ngan Apek yang paling takut bila Mia datang, mesti memanjat tingkap nak menyelamatkan diri huhuu... yang paling tahan kena buli dengan Mia, si Oneng jerlah... sebab tu Oneng boleh jadik bestpren Mia heeee.....




video

I want nobody but You!!

16 comments:

m4rilyn said...

alolo Mia cute la awak

Oneng mesti berangan nak jadik ayah tu

NNS said...

Comelnya Oneng...suka tengok muka oneng..muka petak

NaOMi said...

Mia comel la..pasni mummy leh angkat bungkus...Mia akan gantikan tpt Mummy sgn rela hati...muahahahahah

Misz Pinkie Winkie said...

Hahahah.....oneng jadik kawan mia tau..kalo oneng tak tahan..meh lari umah mama lin..biar adik faliq lak kerjakan oneng.hihi

Lara sushi said...

pasrah dan redha je lah deme ngn Mia ye..hehhe

Iela Lullaby said...

hahah...alorh2 Mia mmg cute tp adehs..budak2 bulus tu pn cm merelakn je kne kenyam2 yee cik lynn..kehkeh

UniMeOw said...

hahaha lawak la...

uni pn cmnie gak wktu kck2..syg kucg,,tp brutal..along la yg plg sabar ajar uni maen kucg elok2..hadeh

maszull said...

assalamualaikum mummy...hehehehhe kelakar jer kan...:)

lupie said...

Mia is so sweet and loving too ... hehehe... :)

ery D cat said...

sayang ganas nampaknya tu hikhik..xkisah la di kenyam2...janji sayannnggggg hahaha :)

Amalina Ibrahim said...

Heee somel !!

Meh la singgah blog saye pula !!

Idup jejeeebonn ! :P

http://akudananakbulus.blogspot.com/

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

pasni bleh la harap mia tlg jadi cat sitter kalo maklongnyer xde kat umh..hehehe

ctpayong said...

redha ajelah si oneng ngan mia...ape guna best ye tak?

Mama Ikah said...

so sweet...

saya said...

Hehehe...jejebon redho je la kena uli dek mia. Mia n jejebon sams naik comelnya. Gerammmmmmm!!! Hugs n kisses for them.

Hana Soffelia said...

mereka comel sgt!