Friday, November 30, 2012

Tunjuk ajar ku sifu

Share
Panic...panic!!


Oh! maafkan saya. Assalammualaikum...
Salam Jumaat untuk semua *senyum*


Saya baru perasan. Sejak saya add coding untuk NuffnangX itu hari, ruangan komen saya tidak kelihatan! Sedangkan saya dah publish komen-komen yang masuk. Alorr....camane nih? Kenapa jadik gitu? ni yang tak best nih *sigh*


Hanya NuffnangX Conversations sahaja yang kelihatan. Semua komen pada entri saya elek! takde! hilang! Bila view dari smartphone baru nampak komen tu. Menci taw! tasuka la camni wuwuwuu...*nanges*


Ada sesiapa yang boleh tunjuk ajar saya?? Jika ada silalah...jangan malu jangan segan sila tampil ke hadapan. Saya mohon sangattttt......tunjuk ajar ku siput sedut syruuppp...


eh! salah...tunjuk ajar ku sifu!!





 sadap yuu!!!!





suka?

1 comments: