Tuesday, December 18, 2012

Kisah benar










.......




.....




...



setelah beberapa minit.....
 












Cerita berdasarkan situasi sebenar. Selalu jadik macam ni sebenarnya nak buat mende lain tapi kang bila masuk rumah buat mende lain.

Nampak lantai berabuk, ambik vacuum start memvakum. Pegi dapur nampak tempat makan jejebon kotor terus bersihkan mangkuk makan minum dorang pastu refill semula. Kang masuk bilik air nampak pasir kotor amik scoop terus mencedok pape yang patut.

Terlupa apa yang nak dibuat mula-mula tu, nanti bila dah settle semua baru teringat..."laaa...kan aku nak buat.....tadi!!"

Selalu jadik macam tu. Sudah nyanyuk kah saya??

11 comments:

HyRoSSa NeNy said...

kite pon same mummy...

sume bende pon nak wat... last2 bende yg plan la ke laut... hikhikhik

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

bkn nyanyuk..tp pantang nmpk kerja mst nak sudahkan. sama lah macam saya

Sharz said...

kekeke..kite pon slalu gak camtu...kdg2 esoknye baru teringt nak buat benda tue..

Iela Lullaby said...

sme ler kita cik lynn oiii..ahahah

kunun2 nk masak bdk2 pye ikan rebus..dh p dapo...blh bantai pulak amk pyapu...sudahnyer trus lupe..

UniMeOw said...

x nyanyok lah!!

errr sbnrnya uni pn cmtu...turun pnyakit mama la ni..haha

http://wonderfurrworld.blogspot.com/ said...

saya pun sama mcm tu...kdg2 terpaksa turun naik sbb tujuan x sebenar x tercapai maksud..

adehhhhh mmg makin lemah daya ingatan laa... huhuh

Lara sushi said...

hihihi...mungkin la perubahan umur je tuu...x nyanyuk lagi MM.. =)

Misz Pinkie Winkie said...

HAHAHA..jgn nyanyuk dulu..kena kawin duluu lah mummy

Mama Ikah said...

normal & biasa berlaku kat sape2 pun... igt MOMON yg muncul....mn dier

nur anis said...

hihi..biasalah tu..saya pun kadang macam tu...huhu

NaOMi said...

Normal...kita wat kerje berdasarkan keutamaan kerja tersebut..so rebus ayam min buka keutamaan utk mummy...pooo adik2 lagi penting..ngeh3