Saturday, December 1, 2012

Satu masalah selesai!

Share
yes! yes!!

finally dah tahu punca kenapa komen saya hilang! senangnya dalam hati kalau boipren tak ada seperti donia ana yang punya *tetiba*


anda nak tahu kenapa?? saya akan bagitahu kenapa jeng..jeng...jenggg *elehh tak suspen pong*


saya ni kann..memang jenis tak sabar nak selesaikan masalah, saya akan cari cari godek godek sampai dapat! selagi tak dapat selagi tulah hati tak tenang, bak kata orang tidur tak lena, makan tak kenyang-kenyang.


bila tanya pakcik google pon tak dapat jawapan saya pon menggodek akaun NuffnangX saya. bila pergi kat bahagian Setting ROPENYA terpampang tertulis kat situ, bila mana saya aktifkan NuffnangX Conversations saya maka secara automatiknya System Comment saya sebelum ini akan di-hide-kan...dalam maknakata disembunyikan hok alohh!!




























terasa diri ini bangang sekali *tutup muka*

Jadi apa yang perlu dilakukan cuma pilih button 'Disable NuffnangX Conversations' ittew....hok alohh!!


Maka selesai lah sudah penyiasatan saya pada kali ini. Semoga kita berjumpa lagi di lain kali. Case closed! *senyum lebar*

suka?

5comments: