Monday, February 6, 2012

Budak Nonet bertuah!!

Share




alaa...rumah mummy belom ciap lar...
nanti dah ciap mummy bawak la kamu semua balik...okeh!




tidur kat sini?? 
nak soh mummy tidur kat mana?




kotak?? ishh...merepek jer!





grrrrrrrrr!!

suka?

Friday, February 3, 2012

Terukir Di Bintang

Share


nantok ehh? mummy nyanyikan lagu untuk Mon okeh!
nanti Mon tidur taw...

testing 1 2 3..
ehem..ehemm!
3...4...



Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu





Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia




Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…




Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

lalalalalala lalala....





!@#$%&?!!

suka?

Thursday, February 2, 2012

Mainan untuk bebudak cinonet

Share





heyy!! apa ni gaduh-gaduh main la leklok...
















ala cian...takde menan yer....
nanti mummy buatkan menan yerk




[mummy gigih buat menan]






okeh dah siap! nah... 















takde menan gaduh 
ada menan pon gaduh haihhh.....

suka?

Wednesday, February 1, 2012

♫♪ pagi yang gelap kini sudah terang, aku adik mu dan engkau abang..♪♫♪

Share
dalam perjalanan...



mummy nak bawak Mon pegi jumpa adik lah...





adalah.....surprise!!




di tempat kejadian...


hinshhh...hinshhhh.....grrrrrrr!!!





eh tak baik lah buat camtu...jangan derhaka! 
dia tu abang kamu tau....



jeng...jeng...jenggg


***


di rumah...


Mon best tak jumpa adik-adik?



eh! kenapa pulak....tak best ke??

ngee....



p/s: sepanjang pertemuan antara si Momon dgn bebudak cinonet langsung tak boleh lepaskan Momon, growling tak sudah-sudah haihhh...

suka?

Wordless Wednesday : budak pelat N

Share

suka?