Monday, December 31, 2012

Janji Si Teteh

Share















suka?

Thursday, December 27, 2012

Bila Si CumiJelly demam...

Share











suka?

Wednesday, December 26, 2012

Wordless Wednesday : Crazy Cat Baby

Share












suka?

Tuesday, December 25, 2012

HoHoHo!

Share


















Terdapat perbezaan pendapat terhadap hukum memberi ucapan Merry Krismas ni. Bagi saya tak salah jika kita cuma bagi ucapan tahniah atau selamat ini atas dasar kemasyarakatan dan tujuan perpaduan. Tak masuk akal bagi saya dengan hanya memberi ucapan ia boleh merubah akidah kita.


Jadi selamat menyambut Hari Natal bagi mereka yang menyambutnya dan selamat bercuti untuk semua.


Aman tanpa perang! ^_^

suka?

Wednesday, December 19, 2012

Wordless Wednesday : Sunday?

Share


suka?

Tuesday, December 18, 2012

Kisah benar

Share









.......




.....




...



setelah beberapa minit.....
 












Cerita berdasarkan situasi sebenar. Selalu jadik macam ni sebenarnya nak buat mende lain tapi kang bila masuk rumah buat mende lain.

Nampak lantai berabuk, ambik vacuum start memvakum. Pegi dapur nampak tempat makan jejebon kotor terus bersihkan mangkuk makan minum dorang pastu refill semula. Kang masuk bilik air nampak pasir kotor amik scoop terus mencedok pape yang patut.

Terlupa apa yang nak dibuat mula-mula tu, nanti bila dah settle semua baru teringat..."laaa...kan aku nak buat.....tadi!!"

Selalu jadik macam tu. Sudah nyanyuk kah saya??

suka?

Monday, December 17, 2012

Mimpi di siang hari

Share






suka?

Friday, December 14, 2012

Sabotaj

Share











suka?

Thursday, December 13, 2012

Sayang adik jilat-jilatkan...

Share











suka?

Wednesday, December 12, 2012

Wordless Wednesday : Anak mak

Share

Min Tomin anak manja KakakBaby

suka?

Friday, December 7, 2012

Mimpi Mon

Share























suka?

Thursday, December 6, 2012

Si Tabah Mia

Share
Assalammualaikum :)




Tengok kemain riang ria aidilfitri lagi muka Mia. Muka maklong maintain sesuci lebaran jer hue..hue.. Mia suka kalau orang amik gambar dia tapi kena guna kamera depan lah, bila  nampak muka sendiri mulalah menyengeh tunjuk gigi wabbit dia tuh..



sonok kemain amik gambar sendiri. suka bercamwhoring macam maklong jugak...habis laaa....

haa...tengok! tak abis abis dok tayang gigi wabbit dia tu ngeeeeee......... *sengih tunjuk gigi*



Hari tu nampak Mia kejar Wira mesti ada niat nak kenyam Wira. Cecepat capai phone nak amik video. Tapi Wira bukan macam Oneng yang merelakan dirinya dikenyam. Wira tak kan mengalah tanpa mempertahankan dirinya terlebih dahulu, nama pon Perwira kan. Saya memang tak potong kuku Wira sebab Wira duduk luar, kuku tulah senjata dia.



video


Kali pertama kena cakar tu Mia rilek lagi cuma menjerit marah jer...kali kedua tu kena geget terus melalak. Maklong biar jer siap zoom lagi muka Mia tengah melalak tu kehkeh... Ingat lepas tu terus serik la kan...tapi hampehhh...masih tak puas hati, masih tak putus asa nak cuba lagi Mia..Mia...


video



tabah kan Mia? kulit tebal, kebal waloponnn dah melalak tadi kikiki..... Kesian Wira last last dia yang mengalah dan berlalu pergi sebab tak tahan kena kacau budak gigi wabbit ni huhuu...


bagus Mia! maklong harap Mia akan terus tabah dalam menghadapi sebarang cabaran dalam hidup kelak ahaks!

suka?