Monday, January 7, 2013

Berjuang di medan longkang

Kejadian malam Sabtu. Akibat bergumpal dengan kucing jantan sampai tergolek dalam longkang. Dah kering berkerak badan baru si Momon ni balik (takut la tu nak balik)





















........














 .....












12 comments:

aby said...

Salam mm, kesian nya dia, smpai brgelumangan blakang badan meow tu, sib baik tk sluruh bdn

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Cunat jer lagi sekali budak Momon tu....nanti kitababab tau! purrr...meow!

NaOMi said...

hihihihih....ingat senang nk dpt berjuang mcm Mon?sok2 terjun lagi yer mon cayang...

Iela Lullaby said...

hahahha Mon tk nak dgr Mummy bebel len kali duk uma ler...

Yg p bergumpal smpai ke longkang tu knpeeee..

Alahaiii la Mon...hebat sgt smpai terbabas ke longkang

Mas Zull said...

assalamualaikum mummy...alorrr kesian kena marah yer sape suruh gaduh kn dah masuk longkang...

p/s boleh lg nak join letakkn tarikh lahir kat ruang komen nanti mama letakkn dlm listnya...:)

yna muhani said...

Salam...

Alolo...Tomeinya Mon pengsan...
Berlakon la tu...(mcm mummy dier)
kan mummy kan...yer la mummy kan pelakon hindi FOFULAARRRR!!!!heheheh

juls julie said...

cadar kite same laa..heheheheh

Atiqah Razak said...

sy pn sll membebel kat kucing. haha

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

eeee..nak tumpang geram !! budak2 ni mmg kan salu kasi org tua marah... nanti dah terpele'ot baru tau menyesal.. !! gggrrr

Jenn Syafiqa said...

haha comel momon :D

UniMeOw said...

hehe kalo uni kt tmpat MM pun uni bising...goten dah bpe kali kena tarik telinga ngan uni..sebab terlibat ngan kegiatan tak berfaedah macam ni la..aummmmmm~

Mijoe said...

Mon!

Jangan terlibat dengan gejala sosial yer...