Monday, January 14, 2013

CumiJelly bersunat

Assalammualaikum :)





Hari Jumaat lepas sunatkan CumiJelly. Si Tumi ni dah pandai mengeget-geget tengkuk orang (kucing). Yang selalu jadik mangsa adalah Apek huhuu....pelik betol budak Tumi nih. Dia lagi suka yang jantan dari yang betina. Kalau si Gegirl tu dipandang sepi jer HAHA... Sebelum perkara yang tak senonoh berlaku maka elok  benor lah disunatkan sahaja hakhak....




haaa....cuba tengok muka budak kena sunat. Kesian kan hehe..... Memula tu kurung jugak dalam cage tapi mengamuk tak suka jadi lepaskan jerlah. Tapi budak Tumi ni baik dia takde nak keluar rumah pon cuma sibuk carik bantal busuk dia, dapat jer terus baring sambil buat muka kesian ih..ih..ihh kesiann..... :D


Esoknya dah sihat dah. Tak keluar rumah lagi Tumi lepak dalam rumah jer....manja macam biasa pantang nampak muka kita asik nak melekat jer kadang tu sampai melekat badan dia kat muka kita sabo jelah!









15 comments:

Belle Ahpete said...

hahaha.. bahaya ni.. songsang..
:P
bella pon si kecik tu 1st betina yang bella spay.. nebes gak memula. takut susah nak jaga.
tp alhamdulillah. xkurung pon, lepas je biar die merayap cm biasa.
semalam tgk jahitan die da cantik + tekan2 pon da xde bengkak or keras2 da.

m.q said...

dah cunat nanti mesti sehat dan mokmok hihihi

m4rilyn said...

ayokkkk ngan Apek???

leh kawan sama Fitri ni

Iela Lullaby said...

abislaaa Mummy...heheh

Cat-from-Sydney said...

Tumi woi! Amboi! Ingat dah sunat boleh cari jambu ye? Geget kang! purrrr....meow!

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

kalau camni gaya nya, kena sunat terus habis semua. hahaha

~mrs azmi~ said...

la... mati2 ingatkan cumi jelly ni betina!

jantan upenye.. kihkihkih

aby said...

Blh masuk cat show lps ni ketogori neuter.hehe

UniMeOw said...

hah?kucg pn ada yg songsang ke..haha

cian tgk muka dy pas kne cunat tu...hik3

aby said...

salam mm ..
aby pun lupa dah buat komen atau belum..
apapun selamat menempuh dunia dewasa cumijelly ..
he..he..

Lara sushi said...

yeayyy yeayyy tumi dah matang!pas sunat muka inesen je kan memasing..tgok bile ubat bius dah hilang...jaguhhh!hehe

saya said...

wahhhhh...dah tunat yeee...nak kena wat pulut kuning nih. hehehe...

Mas Zull said...

assalamualaikum mummy....hehhehee nak tawin yer dah sunat x boleh tawin la...hehehehe...;)

HimAwaRi said...

Amboi tumi jelly...terkedu aunty membacanye hehehe~~~ :p

Aika Dandelion said...

ome nye tumi...hehehe...
sye nak tnya...baby2 ni sume sunat di mane ye?