Monday, January 14, 2013

CumiJelly bersunat

Share
Assalammualaikum :)





Hari Jumaat lepas sunatkan CumiJelly. Si Tumi ni dah pandai mengeget-geget tengkuk orang (kucing). Yang selalu jadik mangsa adalah Apek huhuu....pelik betol budak Tumi nih. Dia lagi suka yang jantan dari yang betina. Kalau si Gegirl tu dipandang sepi jer HAHA... Sebelum perkara yang tak senonoh berlaku maka elok  benor lah disunatkan sahaja hakhak....




haaa....cuba tengok muka budak kena sunat. Kesian kan hehe..... Memula tu kurung jugak dalam cage tapi mengamuk tak suka jadi lepaskan jerlah. Tapi budak Tumi ni baik dia takde nak keluar rumah pon cuma sibuk carik bantal busuk dia, dapat jer terus baring sambil buat muka kesian ih..ih..ihh kesiann..... :D


Esoknya dah sihat dah. Tak keluar rumah lagi Tumi lepak dalam rumah jer....manja macam biasa pantang nampak muka kita asik nak melekat jer kadang tu sampai melekat badan dia kat muka kita sabo jelah!










suka?

15comments: