Friday, January 18, 2013

HOPE



Sometimes when I need motivation to keep going, I just hop on Hope For Paws web and watch for their rescue videos.


And this video really touched and motivated me...







The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated…I hold that, the more helpless a creature, the more entitled it is to protection by [people] from the cruelty of [human kind]”—Mahatma Gandhi

7 comments:

aby said...

Wlu dlm keadaan kusam masih nmpak anjing tu cantik dn brbulu lebat. Cuma sebagai org islam ttap kena brhati hati dgn anjing. Kita ada peraturan yg harus d patuhi mngikut lunas2 syarak ... Apepun brbuat baik la sesama mkluk allah

Iela Lullaby said...

Nseb haiwan blh brubah..hnya kita yg blh mmberikn mreke prubahan...atr nak @ tidak sje..

Btapa sronoknyer tgk dia hppy kn...

Miss Meoww said...

Kenapa lah orang malaysia tak banyak macam ni? Tapi, elok juga..

Sonok tengok si Fiona happy! ^_^

Miss Meoww said...

Sonoknya tengok Fiona happy! :)

ctpayong said...

cootep kakCT pon baru sebulan lepas pergi. kutip dia kat tepi jalan sedang tunggu jadi mangsa anjing jalanan. kaki dia yg luka sampai berulat dah baik tapi dia terlalu tua kata doktor.

namun lega bila cootep pergi dalam keadaan yg dia selesa.

RIP cootep.

Mama Ikah said...

so touched

Lara sushi said...

huhuhu...sooo touched!thanks MM sebab share..pasni saya nak selalu tengok la video rescue mcm ni utk motivated diri yg selalu 'lost' =)