Friday, January 25, 2013

Teteh Ancem Boy

Assalammualaikum w.b.t


4 hari lalu si Puteh balik rumah dengan muka frust. Comot jangan cakap laa...tu dah tentu. Yang peliknya Teteh ni macam menyerah diri jer ....bila mummy bebel-bebel cakap nak mandikan Teteh tunduk diam jer. Sikit pon tak cuba nak lari bila mummy dukung bawak ke bilik air. Pelik jugak!


Masa mandikan tu mummy cek la kot kot ada yang patah ker...terkehel ker...luka tu  memang ada la...kat muka, kat telinga ngan kaki depan, nama pon pergi berperang khennn.... Tekan-tekan kaki, picit-picit badan nampak ok jer semua. Lepas mandi tu bawak masuk dalam bilik, keringkan badan Teteh ngan hair dryer, Teteh terkejut sikit jer pastu ok. Dia biarkan jer mummy lap-lap keringkan badan dia. Pelik lagi...


Mummy pon tanya....








hehehe....memang kecewa sangat agaknya. Entah dengan sape dia berperang, baru bertemu buku dengan ruas agaknya. Hahh elok benor la tu kalau ada kucing jantan yang boleh buat dia mengalah kalau tidak dia sekor jerlah yang terer. Sombong bongkak kemain kehkeh...


Lepas daripada hari tu terus jadi penduduk tetap kat dalam bilik mummy. Makan minum pastu buat taik mata memanjang, nak poo pee baru keluar lepas tu masuk semula sambung buat taik mata.










Mummy suka jer....bersih sikit budak Teteh ni dok rumah kalau tidak bercompang-camping muka. Harap-harap biar la dia bertapa lama lagi, sonok dapat tidur dengan budak tough muka ketat nih tetiap malam hikhik....

10 comments:

Belle Ahpete said...

heee... muka die nii.. geram tgk! rsa nk pcit2.. mata bulat.
hehehe

Iela Lullaby said...

kalah perang la tuh...haha

bgus duk uma tau teteh..mkn mnum tersedia tau...kalah putera di raja .. ^^

Mas Zull said...

assalamualaikum mummy...alorrr dah tomei pun die...:)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

bukan mahram tu..hehehe.
nasib kamu ler Teteh, siapa suruh hero sangat kan. kan dah kena

aby said...

bila dalam bilek, bersih teteh tu ..
tp beserabut sket bilek mammy la ..

ctpayong said...

teteh kumpul tenaga dan fikir strategi mahu berentap lagi...

Mijoe said...

patut amik gambar dia masa tengah comot tu... :p

teteh gaduh dengan cape? aaron aziz? ady putra? shamsul yusof? ke shamsul ghau ghau? :p

Mama Ikah said...

semua pic kucing mm lawa esp momon. buat cmana ek?!

meowwmania said...

Mama Ikah,
kite guna filter kat photoscape kalo rajin sket kite guna photoshop hehee...

Lara sushi said...

kikiki..mesti kalah dalam pertarungan..frust menonggeng..hihi cumel!