Friday, January 25, 2013

Teteh Ancem Boy

Share
Assalammualaikum w.b.t


4 hari lalu si Puteh balik rumah dengan muka frust. Comot jangan cakap laa...tu dah tentu. Yang peliknya Teteh ni macam menyerah diri jer ....bila mummy bebel-bebel cakap nak mandikan Teteh tunduk diam jer. Sikit pon tak cuba nak lari bila mummy dukung bawak ke bilik air. Pelik jugak!


Masa mandikan tu mummy cek la kot kot ada yang patah ker...terkehel ker...luka tu  memang ada la...kat muka, kat telinga ngan kaki depan, nama pon pergi berperang khennn.... Tekan-tekan kaki, picit-picit badan nampak ok jer semua. Lepas mandi tu bawak masuk dalam bilik, keringkan badan Teteh ngan hair dryer, Teteh terkejut sikit jer pastu ok. Dia biarkan jer mummy lap-lap keringkan badan dia. Pelik lagi...


Mummy pon tanya....








hehehe....memang kecewa sangat agaknya. Entah dengan sape dia berperang, baru bertemu buku dengan ruas agaknya. Hahh elok benor la tu kalau ada kucing jantan yang boleh buat dia mengalah kalau tidak dia sekor jerlah yang terer. Sombong bongkak kemain kehkeh...


Lepas daripada hari tu terus jadi penduduk tetap kat dalam bilik mummy. Makan minum pastu buat taik mata memanjang, nak poo pee baru keluar lepas tu masuk semula sambung buat taik mata.










Mummy suka jer....bersih sikit budak Teteh ni dok rumah kalau tidak bercompang-camping muka. Harap-harap biar la dia bertapa lama lagi, sonok dapat tidur dengan budak tough muka ketat nih tetiap malam hikhik....

suka?

10comments: