Wednesday, January 30, 2013

Wordless Wednesday : Bertenggek



p/s: sebab ni lah segala mende dalam rumah (terutama kat dapur) kena beralas haihh!

12 comments:

Iela Lullaby said...

hd mc burung pulak...btenggek je..hahah

ctpayong said...

lagi tinggi lagi diaorg ni suke. konon2 tak takut gayat. lagi satu, suka lepak atas baju yg dah berlipat...favourite diaorg tu...

grOundnUt said...

hihihihih...dia nak tolong bancuhkan air panas ke? ;)

sesemut said...

kopi secawannn!

Cat-from-Sydney said...

Oi! Tak takut lecur ke? purrr....meow!

Cat-from-Sydney said...

Oit! Tak takut lecur ke? purrr...meow!

Mas Zull said...

assalamualaikum mummy...la nak cari pa ni...;)

Joy E. Saga said...

Fuyoh! Skill betul nie! Kalau kami yg bertenggek mcm ni, mommy mesti kena sawan hik hik hik ...

aby said...

atas termos yg sempit tu boleh bertenggek yer ..

Suara Kalbu said...

Awie dan Bella akak suka bertenggek atas peti ais hhihihi

Nur Misnan said...

mcm mana boleh sampai atas tuh..
suruh buat kopi panas kot.. kih3

NoRHaNa CorNER said...

jadi burung pulak dah...