Thursday, February 28, 2013

Balai Raya















Momon sekarang dah joint venture ngan ibuBulat menetap kat balai raya. Balik waktu makan jer lepas makan pegi ke balai raya semula. Entah apa yang best sangat kat balai raya tu agaknya. Dah tak kuasa asik nak panggil balik jer, doakan dorang berdua tu selamat pergi dan selamat balik jelah.


Orang-orang kat balai raya tu pon dah kenal dengan budak dua hekor ni, dorang cakap "ni kucing anak Ri ni..." Ri tu adalah panggilan orang kampung kat sini untuk abah. Padahal nama abah Mohamad camana tah boleh jadik Ri, saya pong tak paham huhuu... Takpelah pape pon semoga budak dua hekor ni insap dan pulang ke pangkal jalan semula, amin....

9 comments:

Salhah Suhot said...

bertuah orang tau n biar aje...kucing saye kat sane kene kidnap n dibuang lagi...sakit ati...sedey tu...rangga ilang...wuuu

ctpayong said...

ajk PRU13 la tu....

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

seronok ramai orang melayan agak nya.. janji pandai balik tak bergaduh sudah la

saya said...

hamboihhh...bz bebenor sampai berkampung kat balai raya tu. tgh wat persiapan nak masok bertanding jawatan wakil rakyat le tuuu..maklumm..dah musim mengundi ni. ohver tau bebudak tu. alahaii..rajin betol mommy berus gigi jejebon. kalo la dekat mau saya hantar acha elly n richard dok sana sekejap bagi mandi n gosok gigi. gila liat lemau degil bebudak ni. main air nak, suruh mandi menggelupor!

NaOMi said...

Comelnya mata julin Moon..special sgt....!!! :-)

Ms J said...

Incik momon.. dah tau ke bila tarikh pilihanraya?

Lara sushi said...

hamboiiii momon..org sibuk nk PRU13 die pon same yeee.....

Joy E. Saga said...

Mungkin malam mereka ada dialog politik, siapa akan menang pilihanraya hehe

NunAlifNunAlif said...

SubhanaAllah...hihi...comelnye.. mata die memang juling2 mcm tu ey?