Thursday, February 28, 2013

Balai Raya

Share














Momon sekarang dah joint venture ngan ibuBulat menetap kat balai raya. Balik waktu makan jer lepas makan pegi ke balai raya semula. Entah apa yang best sangat kat balai raya tu agaknya. Dah tak kuasa asik nak panggil balik jer, doakan dorang berdua tu selamat pergi dan selamat balik jelah.


Orang-orang kat balai raya tu pon dah kenal dengan budak dua hekor ni, dorang cakap "ni kucing anak Ri ni..." Ri tu adalah panggilan orang kampung kat sini untuk abah. Padahal nama abah Mohamad camana tah boleh jadik Ri, saya pong tak paham huhuu... Takpelah pape pon semoga budak dua hekor ni insap dan pulang ke pangkal jalan semula, amin....

suka?

9comments: