Monday, February 18, 2013

Haluuuuuu........

Share
nguuuu......
nguuuuuu....nguuuuuuu.......
nguuuuuuu.......nguuuuuuuuuu..........


haat cuuuum!!  fuhh banyak betol habuk kat dalam blog nih...kejap ekk mummy nak vacuum lagi

nguuuuuuuuu.........(bunyik vacuum ahaks!)


Assalammualaikum dan selamat sejahtera. Apa khabar semua? Harap semuanya sihat-sihat belaka. Mummy kat sini sihat, bebudak jebon pon baik-baik belaka yang tak sihat pon dah semakin sembuh alhamdulillah....


Sebenarnya mummy kena bekerja di luar stesen lepas cuti Tahun Baru Cina hari tu. Macam biasa lah minta jasa baik mak ngan adik tolong bagi makan jejebon dan tengok-tengokkan mereka. Hari Jumaat tu bila balik tengok semuanya dalam keadaan baik, lega rasa. Berkecah tu perkara biasa kalau tak berkecah tuu luar biasa. Jadi kemas jelah...membibik macam biasa.


Hari Sabtu tu mummy sempat pergi ke sambutan Tahun Baru Cina kat sini. Excited nak tunjuk Mia singa dung dung chair tuh...


ingat kan budak Mia tu takut....





 sekali bila bunyi jer gendang siap berjoget lagi budak kecik tu sikit pon tak takut hampeh betol!


naga warghhhh.......



Mia pulak jadi naga



dung dung chair! dung dung chair!!


Kemain suka lagi Mia bila atuk ampu dia macam tu. Tekun tengok walopon kat tetengah panas terik. Budak kecik kann takde dosa mana nak rasa panas. Kite ni yelah panas sikit jer dah menitis-nitis peluh. Tu baru panas kat donia belum panas api nerakew lagi hakhak...(tetiba jadi ustazah segera)


Ok lah nanti mummy sambung cerita lagi ekk..mummy nak sambung vacuum kat rumah pulak


nguuuuuuuu.......................................


suka?

3comments: