Thursday, February 21, 2013

Luka dilukai

Share
Assalammualaikum


Kemain lagi tajuk kann...nak gempak saje hehe.. Selamat pagi sumeeeee ^_^




Tengok mulut si Omel ni berdarah. Semalam mummy kerja half day sebab demam, balik rumah terus masuk bilik tidur. Petang tu baru perasan mulut Omel luka berdarah.




Patut la dia baring jer...selalunya Omel lebih suka lepak kat balkoni luar tuu. Bila dah sakit pandai pulak masuk rumah. Mummy letak gel gamat jer sebab check2 badan dia tengok takde kecederaan lain. Bila tengok luka kecederaan tu macam luka terjatuh kat permukaan yg kasar macam atas jalan. Hmmm...tak tau lah apa sebenarnya yang terjadi kat Omel nih.





Dari petang tu sampai ke malam Omel tidur jer makan pon tak. Risau pulak...mummy amikkan wetfood pastu suakan kan mulut Omel terus jer Omel makan ces! ngade betol nak manja rupanya. Pagi tadi mummy keluar bilik jer si Omel terus kejar pastu pergi dapur duduk depan bowl makanan dia hehe...dah sihat la tu. Alhamdulillah...cuma luka luaran jelah tu :)

suka?

10comments: