Sunday, March 3, 2013

Giliran Gegirl pulak

Share
Assalammualaikum 


Semalam (Sabtu) Gegirl telah selamat dikembirikan. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar, tinggal nak habiskan ubat makan dan ubat sapu yang vet bagi jer. Sementara dalam tempoh berpantang ni (berpantang kew??) mummy bagi Gegirl makan makanan yang lembut-lembut dulu. Menu yang paling senang ayam rebus blender dan wetfood.


Bila sedar dari pengsan tu mummy suakan ayam rebus pada Gegirl tapi dipandang sepi jer...ah sudah! apsal tanak makan lak nih....tak lapar ker? kan sebelum tu Gegirl puasa. Jadi mummy bagi la guna syringe, habis semangkuk bila kena suap. Aloloo....bila sakit pandai nak mintak manja yer...


Sekarang ni mummy cagekan Gegirl sekurang-kurangnya 3 hari untuk kurangkan pergerakkan dia. Kalau ikut vet lagi la suruh kurung seminggu huhuu...mau meroyan budak tu duduk lelama dalam cage. Mana leh tahan tengok kawan-kawan lain kat luar kan. Tingkat-tingkat kat dalam cage tu pon mummy bukak sebab tak nak dia memanjat atau melompat bagi dia rehat betul-betul kat dalam cage tu. Biar cepat sembuh! Amin......












misi untuk meloloskan diri........





suka?

14comments: