Monday, March 18, 2013

Sembang petang

Di suatu petang yang hening tatkala awan berarak mendung kelabu, dua hekor jebon sedang bersembang mesra....




























MinTomin ni kan walaupon tak pernah bunting tapi perot dia beso sangat, menggelebeh lak tu. Nanti bila dia berlari kan perotnya terhoyong-hayang  ke kiri kanan (perot pon boleh terhoyong-hayang ok hakhak...)


Dapat bayangkan tak? Tak tau lah camana boleh jadik camtu tapi rasanya keturunan kot sebab perot ibunya si KakakBaby dan abangnya si MonTomon pon macam tu. Keturunan perot boyot wakaka.....

8 comments:

juls julie said...

bahaya tol bab santau menyantau nih..hahahahah

ery D cat said...

hahahhaa iyelah tu...si acham kat rumah ni perut pun gtu...dia jantan...hikhik bila dia lari2 perut terhoyong-hayang ke kiri ke kanan hikhik :P

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

makan banyak tak eksesais lah tu jadi camtu.. huhu

Cheq Mai said...

Ahahahahah..ahahahahahaha!
(adeh,sakit pewot gelak)

ctpayong said...

betol-betol punya sandar lemang si min. santai abes!

mata kamu yang bulat buat ramai yang terpikat...jom kita rap kan sekejap.

Mas Zull said...

assalamualaikum mummy...hehehehe wat lawak jer...:)

UniMeOw said...

haha...kalo cm2 org kedah kata landoq..(landur/menggelebeh)

Chika said...

hahahaha santaukan je min....