Wednesday, June 12, 2013

Abang kesayangan












Malam tadi Apek termasuk parit akibat melarikan diri dari dikejar si jantan samseng. Habis berlumpur badan Apek, nak tanak terpaksa la mandikan. Si Juna sibuk mengekor abang Apek dia. Mummy mandikan Apek dia tunggu depan pintu bilik air. Mummy masuk bilik nak keringkan badan Apek guna hair dryer dia tunggu depan pintu bilik.


Dapat jer jumpa abang Apek terus melekat! Dicium-cium, dijilat-jilat, digesel-gesel naik menyampah mummy tengok, kalau Tumi nampak pon mesti berbulu jer dia...kesian Tumi abang kesayangan dia diambil Juna hehe...

4 comments:

Ms.fida said...

gewamm tgk pewut si juna....momtel :P cayang abang apek yer alolololo cumelll >_<

Noor Azam said...

kdg2 sedih bila kucing jalanan ni ada manusia buat mcm beg tinju...ikut suka nk pukul..nk bg cedera....tmbah2 lg kt kedai mkn..klau xsuka jgn la pukul...bg la skt apa yg ada kt pnggan kita....phala pun dpt...mereka pun ada hak wlaupun binatang...tlg la jgn seksa kucing...

p/s sori....cma terkilan bila ada org buat kucing mcm diorg tu xsakit..

Noor Azam said...

kdg2 sedih bila kucing jalanan ni ada manusia buat mcm beg tinju...ikut suka nk pukul..nk bg cedera....tmbah2 lg kt kedai mkn..klau xsuka jgn la pukul...bg la skt apa yg ada kt pnggan kita....phala pun dpt...mereka pun ada hak wlaupun binatang...tlg la jgn seksa kucing...

p/s sori....cma terkilan bila ada org buat kucing mcm diorg tu xsakit..

ctpayong said...

kemain sayang lagi si juna kat apang apek dia...

nasiblah apang apek pun layankan aje.