Monday, June 3, 2013

Jebon samseng

Share















Teteh ngan Momon ni memang tak boleh berjumpa, asal jumpa gaduh asal gaduh jumpa! Yang carik pasal bukan Teteh tau, tapi si MonTomon. Tak hormat orang tua betol si Mon tu, geram menengoknya. Suka sangat nak mencari pasal, padahal Teteh tu tak buat salah apa pon. Tapi kalau dah nama jantan tu memang pantang dicabar, bila Mon start enjin Teteh pon masuk gear satu lahh apalagi!


Tapi kalau bab menambah garam bagi la kat Omel. Dia lah juara. Bila ada sesape gaduh dia pon ikut join sekali. Entah pape...tak tahu hujung pangkal tetiba menyibok sama.  Yang bestnya dua-dua hekor yang bergaduh tu kena lepuk. Kadang yang bergaduh tu terlerai tak jadi bergaduh, tapi kadang yang bergaduh tu pakat dok hambat dia balik. Padan muka! Tapi.... Omel tak serik ponn...memang hobi dia join orang bergaduh. Mummy ni lah yang dok selak kain berlari nak meleraikan dorang, kadang bawak air segayung. Kalau dapat simbah memang puas hati muahahahahahahahahahha........ PUAS HATI!!


Anak ramai ni memang meriah tapi sakit jiwa pon iyer. Memasing perangai memang menguji kesabaran, lebih-lebih lagi anak jantan. Mujur ada Arjuna jadi penghibur hati. Itupon sementara dia kecik, sementara belum berubah jadik jebon samseng jugak. Haihh tabah lah hati....

suka?

5comments: