Wednesday, June 19, 2013

Siapa Adik?

Share











Al-kisahnya mummy kan panggil si Tumi tu adik. Walau dia bukan yang bongsu, walau lepas dia ada si Tan, Tin, Ton pastu datang pulak si Juna mummy tetap panggil Tumi adik, dah terbiasa. Tapi mummy perasan sejak ada Juna ni bila mummy panggil Tumi dengan panggilan 'adik' nanti si Juna pon sibuk datang. Tumi hangin jer kalau tengok si Juna tu datang, si Juna pulak macam sengaja nak mengalan Tumi. Mummy panggil Juna dia datang, panggil adik pon dia datang hehe!

suka?

10comments: