Wednesday, June 19, 2013

Siapa Adik?












Al-kisahnya mummy kan panggil si Tumi tu adik. Walau dia bukan yang bongsu, walau lepas dia ada si Tan, Tin, Ton pastu datang pulak si Juna mummy tetap panggil Tumi adik, dah terbiasa. Tapi mummy perasan sejak ada Juna ni bila mummy panggil Tumi dengan panggilan 'adik' nanti si Juna pon sibuk datang. Tumi hangin jer kalau tengok si Juna tu datang, si Juna pulak macam sengaja nak mengalan Tumi. Mummy panggil Juna dia datang, panggil adik pon dia datang hehe!

10 comments:

linda said...

Gambar yg last tu yg plg mahal. Ahhaaa.. anak2 kita besor ke kecik ke dudoklah kamu kt dalam rumah. Hahahhah

ctpayong said...

uwahhhh...memang kuat jealous budak2 ni. kalau panggil sorang duduk kat pangku...semua berebut nak duduk jugak. dahlah kita kena kangkang besar sket sebab semua nak duduk tang situ jugak.

juna...juna...jealous ghopenya.

Ms.fida said...

Alolololo muka adik juna cumel picitttttttt gewammmm :P

:: fAzRa :: said...

ooooo..juna jeles yekkk.... xpe..suh mummy panggil juna...usu....kekeke... tp lawak la panggil usu....kang mummy amik adik lagik..nk pggil ape plak kan? hehehe...tp juna tomeeeyyyyyy angaattt

Mama Tatami said...

adussss tinge tu...gewam tol aunti tgk. MM, ni sebijik mcm precious. Tapi ni la akak ni dlm hati dok sedey jer sbb baru2 ni di precious bengkak lymph nodes kat leher. vet kata infection dan boleh jd yang bahaya...huhuhu...sedeyyyyyy.

MamaBetty said...

Setuju...suka pic yg last..rasa nk kunyah tingge dia !!

aby said...

Dlm keadaan cuaca yg panas elok a sume sume kt umah jer. Redup sket kannn

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Alahaaaiii

Mas Zull said...

assalamualaikum mummy...hehehehee comel jer tengok die...:)

Naz said...

sgt mhal ekspresi muka kamu