Wednesday, July 24, 2013

Juna Hantu Nenen



Juna tetek bear kata Mia hehe... Puas dah ajar dak Mia ni cakap nenen, tetek jugak disebut padahal pandai jer cakap nenen tuu....tak mayu yaa Mia ni hihihih


Eh! Assalammualaikum. Hehe... Suara maklong serak sikit, baru baik demam. Empat lima hari jugak demam, bulan puasa kan jadi makan ubat time sahur ngan bukak pose jer jadi demamnya berbalik-balik. Dua hari demam tu hidung berdarah sebab suhu badan panas dan cuaca panas. Hari kedua lepas bukak puasa tu mak suruh minum air asam jawa untuk kurangkan panas, alhamdulillah hari ketiga hidung tak berdarah lagi. Demam pon dah baik cuma tinggal batuk jer, batuk ni memang lambat baik sebab kena pantang makan, yang bergoreng dan yang pedas elok dielakkan tapi itula yang sedap ekeke... Maka bila langgar pantang tu memang lambat la baiknya...


Eh..eh..dah lari tajuk dah nih. Banyak pulak membebelnya. Selalu macam tu kan..buat tajuk bayam pastu mencecer sampai tempe ceritanya ehehee...i'm sorry!


Ok ok..meh layan hero untuk entri kali ni ARJUNA Si Antu Nenen.....









Macam ni la Juna, lepas gian nak menyusu kat pacik teddy kesian kan? Dulu dia suka dok atas riba mummy pastu isap baju yang mummy pakai, sampai basah-basah baju mummy. Sekarang ni beralih arah kat pacik teddy pulak. Syok sangat dapat isap pacik teddy tu, kadang berejam sampai tertidur. Kesian budak kurang kasih sayang ni kann...

6 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

kesian, sedih pun ada.. macam mana lah anak2 terbiar kat luar tu kan, baik manusia ataupun haiwan

Naz said...

beli la botol susu kat dia..

.::cik lin::. said...

sedihnye...tetiba rasa sebak..una2...buat mummy lin sedih plak..

:: fAzRa :: said...

alamak...adakah adan akn jd mcm ni jugak? hai laa.... tp kesian tgk sebenarnya..... ye lah...dorg putus susu awal kan...

adan tu lagi la sedih tgk....kurus kering je...dia dtgdi bulan ramadhan....sy anggap...tu adalah rezki Allah bg pada sy....

Bunga Emas said...

sianya...mommy amek dia masa berapa bulan?

Joy E. Saga said...

Sama macam Subaru saya. BAju tido i satu tu memang saya tak basuh. I sedekah kat dia untuk chot chot jer!