Wednesday, July 24, 2013

Juna Hantu Nenen

Share


Juna tetek bear kata Mia hehe... Puas dah ajar dak Mia ni cakap nenen, tetek jugak disebut padahal pandai jer cakap nenen tuu....tak mayu yaa Mia ni hihihih


Eh! Assalammualaikum. Hehe... Suara maklong serak sikit, baru baik demam. Empat lima hari jugak demam, bulan puasa kan jadi makan ubat time sahur ngan bukak pose jer jadi demamnya berbalik-balik. Dua hari demam tu hidung berdarah sebab suhu badan panas dan cuaca panas. Hari kedua lepas bukak puasa tu mak suruh minum air asam jawa untuk kurangkan panas, alhamdulillah hari ketiga hidung tak berdarah lagi. Demam pon dah baik cuma tinggal batuk jer, batuk ni memang lambat baik sebab kena pantang makan, yang bergoreng dan yang pedas elok dielakkan tapi itula yang sedap ekeke... Maka bila langgar pantang tu memang lambat la baiknya...


Eh..eh..dah lari tajuk dah nih. Banyak pulak membebelnya. Selalu macam tu kan..buat tajuk bayam pastu mencecer sampai tempe ceritanya ehehee...i'm sorry!


Ok ok..meh layan hero untuk entri kali ni ARJUNA Si Antu Nenen.....









Macam ni la Juna, lepas gian nak menyusu kat pacik teddy kesian kan? Dulu dia suka dok atas riba mummy pastu isap baju yang mummy pakai, sampai basah-basah baju mummy. Sekarang ni beralih arah kat pacik teddy pulak. Syok sangat dapat isap pacik teddy tu, kadang berejam sampai tertidur. Kesian budak kurang kasih sayang ni kann...

suka?

6comments: