Friday, August 23, 2013

TERIMA KASIH

Assalammualaikum & Salam Sejahtera  :)


Terima kasih. Terima kasih pada semua rakan-rakan yang tak putus-putus memberi kata-kata semangat untuk saya. Terharu dengan sokongan rakan-rakan walau ada di antara kita tidak penah bersua muka. Hanya ucapan terima kasih yang mampu saya ucapkan.


Alhamdulillah semangat saya semakin pulih. Cuma ada kala-kalanya ketika melihat sesuatu yang ada berkait dengan Apek hati saya mudah tersentuh. Masih terpandang-pandang Apek duduk di atas peti sejuk. Masih tercari-cari Apek ketika memberi makan pada anak-anak. Masih tertunggu-tunggu Apek muncul tiap kali catflap berbunyi. Bila terdetik Apek dah tiada, pasti berlinang air mata. Bukan kerana tidak menerima ketentuan takdir cuma untuk menghilangkan rasa sebak di hati. Seakan menangis dapat menghilangkan segala kesedihan yang terpendam dalam hati. Lega bila dapat melepaskan rasa sedih itu.


Apek telah kembali ke sisi penciptanya Yang Satu. Saya pasti Apek tenang dan bahagia di sana. Moga diberi peluang untuk saya bertemu dengan Apek, dengan Awang, dengan Oteh dan dengan semua anak-anak yang terlebih dahulu pergi meninggalkan saya di 'sana' nanti. InsyaAllah.....


Terima kasih sekali lagi buat semua rakan-rakan pencinta haiwan saya yang baik hati. TERIMA KASIH!


Gambar kenangan bersama Apek pada Hari Raya Kedua :)

4 comments:

azie_hennachanteq said...

saye pun mcm tu kalo kucing2 ksyngan sy 'pegi' tinggalkan sy.. :'( xpe mummy..Allah lebih syg kn Apek.. Apek salah satu kesayangan Nabi.. :)

saya said...

Jangan sedih lagi. Kuatkan semangat. Yang pergi tetap menjadi kenangan dalam ingatan kita sampai bila2, takkan melupakannya. Love u and the rest of budak2....

aby said...

salam mm ..
kena lepaskan ingatan apek tu cepat2 .. banyak lagi meow lain yg perlukan belaian mm, bagi tumpuan pada yg ada .. yg dah pergi tu kita redho jer ..
dia pun balik pd penciptanya kan ..

.::cik lin::. said...

salam mummy...sori sy terlambat ucapkan salam takziah untuk mummy atas permergian apek...sy betul2 xsangka..dan sgt sedih,sy faham perasaan mummy sebab sy memang mengikuti kisah apek dr apek kecik lagi...

ape pun mummy kena kuat ye...sebab anak2 lain masih perlukan mummy untuk menjadi sgt tabah, sy yakin mummy kuat dan itu juga yg apek harapkan