Monday, September 9, 2013

Manjat




Camni la bila time nak mandi, kretif jer memasing cari tempat sembunyi. Oneng ni suka sembunyi kat tempat-tempat tinggi menurun si Citam. Tapi Citam lagi hebat kadang sampai atas bumbung dia naik, sabo jelah... 



Ada sekor jebon nih, dia suka manjat kat tempat tinggi jugak tapi dia manjat lepas mandi. Lama-lama mummy perasan, tiap kali lepas mandi mesti budak ni duduk kat tempat tinggi, sehari semalam la dia kat atas tu. Yang lain manjat sebab nak larikan diri, yang ni lepas mandi baru naik tempat tinggi, pelik betul.






3 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

dalam 9 bulan ni, bebudak KM baru 1x mandi.. haish. tgu lah lepas bersalin betul2 sihat nak kerja kan bebudak tu. hehe..

saya said...

hehehehee..kalo bebudak saya tiap kali buka pintu bilik air beriya2 berebut2 masok. sebab apa? sebab nak main air dlm baldi. tapi bila part mandi semua cabot lari. sabor je la. dah mandi 1 hal. nak keringkan bulu tu lagi 1 hal. tak reti dok diam. geram. btw tq tlg pasal richard sunat. dan..untuk kesayangan semua yang dah lena tidur..saya doakan semua kebaikan untuk mereka. sayang semua.

Naz said...

I sokong you kakakBaby...mummy bukan masak sgt pun..